استانها

کارهای ویژه‌ای در مناطق کمتر برخوردار شهرکرد صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری سیلاد استان چهارمحال وبختیاری ،غلامعلی حیدری در جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه باید وحدت، همدلی و صداقت در کار را سرلوحه کار قرار دهیم، اظهارداشت: از تمام مدیرانی که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند حمایت خواهیم کرد و برای اجرای پروژه‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها پشتیبانی لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه فصل کاری در استان ما کوتاه است بنابراین می‌طلبد پروژه‌ها تسریع شود و مدیریت شهری نیز نسبت به آغاز عملیات اجرایی روگذر و زیرگذر در شهرکرد در ۳ ماهه اول امسال اقدام کند.

استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به تلاش مدیریت شهری در راستای کاهش ترافیک در شهر بیان کرد: می‌طلبد در راستای کاهش ترافیک در اطراف بیمارستان آیت الله کاشانی اقدام و پارکینگ طبقاتی را در این مسیر پیش‌بینی کند.

حیدری تصریح کرد: اقدامات خوبی توسط مدیریت شهری در منظریه انجام شد که می‌طلبد این مهم ادامه داشته باشد و کارهای ویژه‌ای در مناطق کمتر برخوردار شهرکرد انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت امید آفرینی در استان ادامه داد: می‌طلبد مدیران چند پروژه را تقویت کنند و نسبت به تکمیل آن‌ها اهتمام ورزند چراکه این امر موجب امید آفرینی در بین مردم خواهد شد.

۴۶

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا