تبلیغات

از رویا تا واقعیت! ماجرای خواندنی ویلای اجاره‌ای

شاید بسیاری از ما ویلاها و عمارت‎های تماشایی و دیدنی زیادی را در فیلم‌ها دیده باشیم و افراد زیادی رویای اقامت در چنین ویلایی را در سر پرورانده باشند. با این وجود بسیاری از ماها گمان می‎کنیم که چنین ویلاهایی تنها برای افراد خاص یا در رویاها وجود دارند و نمی‌توانیم چنین مکانی را برای اجاره پیدا کنیم. این عقیده درست نیست زیرا در شهرهای شمالی ویلاهایی رویایی وجود دارند که شما با اقامت در آنها، تصور می‌کنید به داخل فیلم‌ها سفر کرده‌اید و رویایتان به تحقق پیوسته است. در اینجا یکی از این ویلاها را به شما معرفی می‌کنیم تا از رویا تا واقعیت! ماجرای خواندنی ویلای اجاره‌ای را به تمامی مطالعه کنید و اجاره ویلا رویایی را واقعی کنید.

اجاره ویلا

ویلایی رویایی با طراحی منحصر به فرد

ویلای مورد نظر یک ساختمان به سبک معماری قرن ۱۶ میلادی است که در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع ساخته شده است و زیر بنای آن نیز ۵۰۰ متر مربع است. این ویلا که در شمال و در شهر رامسر، قبل از پل چالکرود واقع شده است، دارای عناصر و المان‌هایی از معماری روم باستان در دکوراسیون و طراحی ساختمان نیز هست.

این ویلا در محیطی آرام و شهرکی و غیر بومی در فاصله ۲۰۰ متری از ساحل دریا ساخته شده است و فضای امن و آرام شهرکی، استخر آبگرم، تجهیزات سرگرمی و امکانات با کیفیت ویلا از امتیازات آن است. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد این ویلا که عمارت مادر نام دارد به دست آورید، می‌توانید به سایت جاباما و یا جاجیگا بروید و عکس‌های آن را ببینید و مشخصات آن را به خوبی مطالعه نمایید.

ویلا دارای چند اتاق خواب است؟

ویلای مورد نظر یک عمارت تریبلکس با سه اتاق خواب به صورت مستر است یعنی در تمامی اتاق‌های آن حمام، وان و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. سرویس‌های خواب در این ویلا به صورت ۳ تخت دو نفره با طراحی دل‌انگیز و تشک‎های لایکو است که هر تخت در یک اتاق جا گرفته است. پلتفرم هتلینگ یعنی تعویض روتختی و روبالشی به صورت روزانه انجام می‌شود.

ویلای مادر فاقد تخت یک نفره بوده و دارای ۲ رخت‌خواب سنتی نیز هست. از این رو ظرفیت آن تا ۱۰ نفر است که ۶ نفر به صورت پایه در نظر گرفته شده و ویلا پذیرای تا ۴ نفر اضافه است که هزینه‌ای برای نفرات بیش از استاندارد به مبلغ رزرو اضافه می‌شود.  سرویس‌های بهداشتی واقع در اتاق‌ها شامل ۲ سرویس ایرانی، ۳ سرویس فرنگی و ۳ حمام است. در هر اتاق خواب و سرویس بهداشتی آن پک بهداشتی بسته سپید شامل ملحفه، روبالشی، حوله، صابون یکبار مصرف و شامپو قرار داده شده است.

استخر رویایی ویلای اجاره‌ای مادر

ویلای مادر دارای یک سالن ورزشی با استخر آبگرم است که سیستم تصفیه و گرمایشی آن توسط شرکت بومن انگلستان طراحی و تجهیز شده که آبی شفاف و به دور از هر نوع آلایندگی با دمای مطبوع را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این استخر آبگرم با ابعاد ۹ در ۴.۵ متر با عمق ۱۳۵ سانتی‌متر، علاوه بر این که امکان شنا را برای میهمانان ویلا فراهم می‌کند، آنقدر عمیق نیست که خطر غرق شدن در آن وجود داشته باشد هر چند که در صورت همراهی کودکان، باید از آنها مراقبت نمود.

در کنار استخر، یک جکوزی نیز وجود دارد که استفاده از آن با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جدا امکان‌پذیر است. بنابراین شما با اجاره این ویلا از طریق سایت‌های هومسا یا جاباما می‌توانید خودتان را برای اوقاتی مفرح و ورزش شنا آماده کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از استخر تنها با پوشیدن مایو مجاز است و شما نمی‌توانید با لباس به درون آن بروید.  این ویلا همچنین دارای بیلیارد و فوتبال دستی است.

ویلای رویایی مادر چه امکانات رفاهی دارد؟

ویلای رویایی مادر دارای سیستم سرمایشی کولر گازی و گرمایشی رادیاتور و هم‌چنین گرمایش از کف است که این ویلا را برای اقامت در هر فصلی از سال مطلوب و دلچسب می‌کند. اتاق پذیرایی دارای مبلمان، تلویزیون و سیستم صوتی است. ویلا دارای آشپزخانه نیز هست، هر چند معمولا زمانی که به شمال سفر می‌کنیم، کمتر در فکر آشپزی و پخت و پز هستیم اما در ویلای مادر آشپزخانه با امکانات رفاهی شامل چای ساز، اجاق گاز، میز غذاخوری، یخچال فریزر و لوازم آشپزی قرار دارد که امکان پختن غذا و تهیه میان وعده و صبحانه را برای مهمانان فراهم می‎کند.

هم‌چنین ویلای مادر دارای باربیکیو برای درست کردن کباب و آلاچیقی برای نوش جان کردن آن است. ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اتو، سشوار و اینترنت از تجهیزات موجود در این ویلا است. ویلای مادر دارای یک تراس زیبا بوده که روی آن نیمکت و صندلی و تاب ریلکسی قرار دارد که چشم انداز فوق‌العاده‌ای به کوه و جنگل دارند و مهمانان را برای قرار گرفتن در فضایی آرامش بخش و ایجاد تمدد اعصاب آماده می‌کنند. قابل توجه مهمانان همراه با سالمند، کودک و افراد دارای معلولیت، این ویلای دوبلکس در بخش ورودی دارای تعدادی پله است.

تعداد پارکینگ‌های ویلا

مسافرانی که قصد اجاره یک ویلای تریبلکس با سه اتاق خواب را دارند، قطعا بیش از یک خانواده و یک خودرو هستند و در نتیجه نیاز به پارکینگ‌های بیشتری دارند. ویلای مادر دارای سه پارکینگ است که باعث می‌شود مسافران با امنیت خودروهای خود را در پارکینگ سر پوشیده آن پارک نموده و نگران خیس و کثیف شدن اتومبیل خود بر اثر بارندگی نباشند.

اگر می‌خوهید برای اجاره این ویلای رویایی و به تحقق پیوستن رویا به واقعیت اقدام کنید، هر چه زودتر این کار را انجام دهید. این ویلا همیشه پر از مسافر است و به ویژه در فصل‌های سرد با تخفیف پنجاه درصدی طرفداران زیادی دارد که ممکن است اگر دیر اقدام نمایید، نتوانید آن را برای زمان دلخواهتان اجاره نمایید. پس هر چه سریع‌تر به سایت جاباما یا املاک باشی رفته و برای اجاره این ویلای مدرن و رویایی اقدام کنید.

فاصله ویلا تا اماکن تفریحی، رفاهی و خدماتی چقدر است؟

یکی از نکات مهم هنگام اجاره ویلا، توجه به فاصله آن تا مراکز مختلف تفریحی، رفاهی و خدماتی است که شما با دانستن آنها می‌توانید برای اجاره ویلا تصمیم گرفته و هم‌چنین برای رفت و آمدتان به مراکز مختلف برنامه‌ریزی نمایید.

  • فاصله تا سوپر مارکت ۱۰۰ متر
  • فاصله تا ساحل دریا ۲۰۰ متر
  • فاصله تا هایپر سنتر خزر و هایپرمی ۵۰۰ متر
  •  فاصله تا مراکز خدماتی خرید و کارواش و غیره ۱۰۰ متر
  • فاصله تا ورودی تله کابین با خودرو ۴۰ دقیقه
  • فاصله تا فرودگاه رامسر، ۶ کیلومتر، با خودرو ۲۰ دقیقه
  • فاصله تا مرکز خرید آرامش، کاخ شاه، هتل رامسر و آبگرم معدنی با خودرو ۲۵ دقیقه
  • فاصله تا جاده جواهرده با خودرو ۳۰ دقیقه
  • فاصله تا جنگل‌های هیرکانی ۴ کیلومتر و تا جاده دالیخانی با خودرو ۲۰ دقیقه
  • فاصله تا پمپ بنزین ۵ دقیقه
  • فاصله تا بیمارستان امام سجاد رامسر با خودرو ۲۰ دقیقه

قوانین و مقررات ویلای رویایی اجاره‌ای مادر

ویلای مادر همانند همه اقامتگاه‌های اجاره‌ای دارای قوانین و مقرراتی است که میهمانان ملزم به رعایت آن هستند. اگر دارای حیوان خانگی هستید، باید بدانید که نگهداری از حیوانات خانگی در باکس و حیاط مجاز است و شما اجازه بردن حیوان به داخل ویلا را ندارید. هم‎چنین استعمال قلیان و سیگار در داخل عمارت ممنوع بوده و تنها در حیاط یا بالکن مجاز است. به یاد داشته باشید که ویلا از پذیرش گروهای مجردی مردانه معذور است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا