ورزش

پیام تشکر و قدردانی مناف هاشمی از اعضای کاروان و دست اندرکاران

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری سیلاد به هانگژو؛ سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی ایران به نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو بعد از برگزاری مراسم رژه در پیامی از کلیه اعضا، دست‌اندرکاران و به‌ویژه کادر خبری و رسانه‌های اعزامی به مسابقات تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:
با عنایت پروردگار مراسم افتتاحیه نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو با نظم، برنامه‌ریزی و سلیقه مثال‌زدنی کشور میزبان با شکوه فراوان برگزار شد.
اینجانب برخود لازم می‌دانم در وهله اول از مدیریت، متانت و راهنمایی‌ها و تمهیدات مدبرانه محمود خسروی‌وفا رییس محترم کمیته ملی المپیک سپاسگزاری نمایم.
قطعا جای ایشان در کنار کاروان بسیار خالی بود و امیدواریم طی روزهای آینده شاهد حضور ارزشمند ایشان در کنار کاروان باشیم.
همچنین مراتب سپاس خود و کمیته ملی المپیک را از مقام عالی وزارت ورزش وجوانان، کلیه روسای فدراسیون‌های ورزشی اعزامی، کادرفنی و اجرایی تیم‌های ملی و همه دست‌اندرکاران کاروان ورزشی شهید حججی اعلام می‌نمایم.
حضور پررنگ دختران و پسران عزیز کشورمان در رژه افتتاحیه باپوشش و ظاهری مناسب و مرتب در میان کشورهای شرکت‌کننده شاخص بود و با لطف خداوند و هماهنگی‌های قبلی رژه کاروان ایران اسلامی با صلابت و بدون هیچ‌گونه حاشیه برگزار گردید و امیدواریم با یاری پروردگار، مردم عزیز کشورمان شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران‌مان با شعار «ایمان، ایران و افتخار» باشند و شاهد اهتزاز مستمر پرچم عزیزمان در هانگژو چین باشیم.
یا علی مدد
سید مناف هاشمی
دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو
(کاروان جوان پهلوان شهید حججی)

۲۵۸ ۲۵۸

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا