استانها

دفاع مقدس مانع دستیابی دشمن به خاک جمهوری اسلامی ایران شد

به گزارش خبرنگار سیلاد کرمانشاه، امیر سلیمان طاهری ظهر امروز (دوشنبه سه مهر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دشمنان سوگند خورده جمهوری اسلامی از روزهای آغازین انقلاب تاکنون تمام همت خود را از جنگ سخت، نرم، ترکیبی و فتنه‌های متعدد علیه این نظام به کار بردند و تاکنون موفق نشده‌اند.

وی افزود: آنچه که امروز برای نظام ما با اهمیت است جهاد تبیین است و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری توسط اساتید مجرب روشنگری لازم را انجام داده‌ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در غرب کشور تصریح کرد: دشمن امروزه با جنگ ترکیبی ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده است تا بتواند راه و مسیر ما که مسیر شهدا است را از جوانان بگیرد اما تاکنون موفق نشده است.

وی در ادامه گفت: دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی برای ما داشت و مسئولین وظیفه تبیین و روشنگری این رویداد را بر عهده دارند تا واقعیت‌های دوران جنگ نمایان شود.

طاهری تشریح کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس این بود که به دشمن اجازه ندادیم حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دست بیاورد.

وی عنوان کرد: دفاع مقدس به ما آموخت، می‌توانیم قوی باشیم و بدون کمک کشور دیگری نظام مقدس را اداره کنیم به همراه دستاوردهای بسیار دیگر که این رویداد مستلزم یادآوری مداوم است.

طاهری ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اگر ما تبیین نکنیم دشمنان ما را وارونه تبیین می‌کنند لذا باید هر فرد در هر جایگاهی واقعیت‌های دفاع مقدس را بیان کند که ما چگونه این جنگ را پیروز شدیم.

۴۶

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا