استانها

ورزشکاران پارالمپیکی مازندران تجلیل شد

به خبرگزاری خبرآنلاین از مازندران، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در این مراسم اظهار داشت: شاهد حضور ورزشکاران موفقی از استان مازندران در ورزش کشور هستیم.

وی گفت: ملی پوشان این استان در آوردگاه‌های مختلف جهانی، المپیک و پارالمپیک توانستند برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

استاندارمازندران افزود: در ورزش علاوه بر رقابت، رفاقت و دوستی نیز اهمیت بالایی دارد که خوشبختانه ورزشکاران ما این موضوع را در میادین مختلف ثابت کردند.

وی بیان کرد: تلاش شما ورزشکاران پارالمپیکی برای ما بسیار ارزشمند است و امیدوارم که بتوانید با کسب مدال های خوشرنگ در توکیو، علاوه بر اهتزاز پرچم کشورمان، دل ملت شریف ایران را هم شاد کنید.

رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز بیان کرد: در درجه اول آرزوی سلامتی برای ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان دارم و امیدوارم که مانند همیشه شاهد درخشیدن ملی پوشان ایران در آوردگاه پارالمپیک باشیم و ورزشکاران ما بتوانند بارها پرچم کشور عزیزمان در در این آوردگاه به اهتزاز در آورند.

اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان درباره وضعیت تیم های ملی و اردوهای آمادگی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: امیدوارم ملی پوشان ما با دعای خیر مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و ملت شریف ایران با کسب مدال های خوش رنگ دست پر به کشور باز گردند.

میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو نیز برای کاروان پارالمپیکی کشورمان در مسابقات توکیو آرزوی موفقیت کرد و گفت: تلاش ملی پوشان پارالمپیکی برای ما بسیار ارزشمند است و امیدواریم که با کسب مدال نتایج زحمات شان را به بهترین شکل دریافت کنند.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا