اقتصاد

مشاوره حقوقی (حضوری، آنلاین و تلفنی) با وکلا پایه یک دادگستری در داداپ

یکی از مشکلات مردم در انتخاب وکیل مناسب برای موضوع پرونده خود تشخیص وکیل متخصص آن حوزه است زیرا براساس قانون، وکلا حق وکالت در تمامی موضوعات را دارند ولی اغلب وکلا به صورت تخصصی در یک موضوع فعالیت می‌کنند که تشخیص تخصص وکلا برای عموم کاری دشوار است لذا به همین منظور داداپ با تقسیم‌بندی وکلا براساس تخصص اعلامی و همچنین ارائه رزومه آنها سعی در معرفی بهترین وکلا به کاربران دارد. از خدمات تخصصی وکلای داداپ، وکالت در زمینه دعاوی خانوادگی، طلاق، مهریه و سرقت  و … است.

وکیل خانواده

علم حقوق دارای شاخه‌های مختلفی بوده و حقوق خانواده یکی از زیر شاخه‌های این علم است. این شاخه از حقوق به دلیل اینکه که با اساسی‌ترین بنیان اجتماعی سروکار دارد دارای حساسیت بالایی است و هرگونه اشتباه در این زمینه قابل چشم پوشی نیست. بنابراین در این زمینه نیازمند بهره گیری از وکلای پایه یک متخصص و مجرب هستیم. مسائل خانواده بسیار حساس بوده و صرف تحصیل در رشته حقوق و دریافت پروانه وکالت نمی‌تواند بسیار کارساز باشد. بنابراین در زمینه خانواده نیازمند به کارگیری وکلای متخصص در زمینه حقوق خانواده هستیم. وکیل خانواده فردی است که به طور اختصاصی در زمینه مسائل مربوط به خانواده مثل طلاق، نکاح، نفقه، مهریه، اجرت المثل، نسب، فسخ، حضانت و… فعالیت می‌کند، دارای سابقه بالا در زمینه دریافت وکالت پرونده‌های خانواده و موفقیت در آنها است، به لحاظ شخصیتی فردی است که روحیه سازش دهنده را دارا بوده، نسبت به مسائل خانواده و قوانین این حیطه اشراف کامل دارد و دائماً در این زمینه دانش خود را به روز می‌کند. بنابراین بهتر می‌تواند چنین پرونده‌هایی را حل وفصل کند.

مزایای مشاوره با وکیل خانواده

استفاده از وکیل در مسائل مربوط به خانواده سبب می‌شود که مدت زمان کمتری صرف شود. زیرا به دلیل عدم آشنایی کافی افراد با روند کار چنین پرونده‌هایی، ممکن است که به اشتباه مسیرهای دیگری را انتخاب کرده و زمان بیشتری را تلف کنند. از طرفی استفاده از وکیل سبب می‌شود که وکیل مربوط در نقش سازش دهنده عمل کرده و چه بسا زوجین در ابتدا به تفاهم رسیده و از جدایی منصرف شوند و یا اینکه در زمینه مسئله‌ای چون طلاق توافقات خود را مطرح کنند. همچنین مشاوره با وکیل خانواده سبب می‌شود که بسیاری از حقوق افراد تضعیف نشده و افراد بتوانند مسیر درست‌تری را انتخاب کنند.

بهترین وکیل طلاق

طلاق زمانی اتفاق می‌افتد که طرفین پس از مدتی به این نتیجه می‌رسند که ادامه زندگی مشترک با یکدیگر برای آنها مقدور نیست. زمانی که مرد و زن با مشکلات فراوانی در زندگی مواجه شوند، گاها بر خلاف میل خود، چاره‌ای جز پایان رابطه نخواهند داشت. مطابق قانون مدنی، هم مرد و هم زن می‌توانند درخواست طلاق بدهند و می‌توانند با استفاده از وکلای مجرب، پیگیری دادخواست طلاق را به وی بسپارند. بهترین وکیل طلاق فردی است که علاوه بر تخصص علمی دارای تجربه بالا در زمینه پرونده‌های طلاق و همچنین موفقیت در آنها باشد. داداپ این بستر را برای کاربران فراهم کرده است که بتوانند از هرجای ایران بهترین وکیل تخصصی طلاق را با توجه به رزومه و تحصیلات عالی وکیل موردنظر با منصفانه‌ترین هزینه وکیل طلاق انتخاب نمایند.

وکیل مهریه

وکیل متخصص در زمینه مهریه که اصطلاحاً وکیل مهریه قلمداد می شود فردی است که به صورت خاص و تخصصی در زمینه پرونده‌های خانوادگی و بخصوص مهریه کار کرده و با قوانین حوزه مهریه و رویه قضایی در زمینه چنین پرونده‌هایی به خوبی آشنا می‌باشد لذا می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن زوجه را به حقوق مالی خود نائل کند و این وکیل است که تشخیص می دهد که بهتر است که زن برای وصول مهریه خود از طریق دادگاه عمل کند یا اجرای ثبت؟ بهترین وکیل برای گرفتن مهریه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد که حقوق زوجه تضییع نگردد.

مزایای وصول مهریه توسط وکیل مهریه در داداپ

شما می‌توانید با بهره‌گیری از خدمات گروه داداپ در خصوص وصول مهریه به صورت حضوری و غیرحضوری به حقوق خود دست یافته و هزینه و زمان کمتری را صرف نمایید.

در ادامه به مواردی از  مزایای بهره گیری  وکلا در چنین پرونده‌هایی را ذکر می‌کنیم:

  • صرفه جویی در زمان
  • عدم مراجعه حضوری زوجه
  • توقیف اموال زوج و تضمین حقوق زوجه
  • جلب زوج در صورت عدم حضور
  • ممنوع الخروج کردن زوج
  • رد دادخواست اعسار زوج

وکیل سرقت

جرم سرقت از جمله جرایم کیفری است که در آن مال دیگری ربوده می شود و این مال می تواند متعلق به شخص حقیقی یا حقوقی باشد. جرم سرقت از جمله جرایم غیر قابل بخشش می باشد و همین باعث می شود این جرم اهمیت بسزایی داشته باشد. در این جرم مانند سایر جرایم بهتر است که شاکی و متشاکی از وکیل پایه یک متخصص در این زمینه استفاده نماید. وکیلی که در این زمینه فعالیت می نماید وکیل سرقت نامیده می شود. در واقع وکیل سرقت فردی است که در زمینه سرقت و انواع آن دانش حقوقی بالایی داشته، آرای رویه قضایی آشنا بوده و تجربه قبول پرونده های سرقت را داشته و در آن پرونده ها موفقیت لازم را کسب نموده است. بنابراین بهتر است هر فردی می تواند از حقوق موکل خود دفاع نماید.

وکیل سرقت دارای وظایفی می باشد که در ادامه به چند مورد از آن ها می پردازیم:

  • نسبت به قوانین در حوزه سرقت آگاهی کامل داشته باشد و دانش خود را در این حوزه به روز نماید.
  • نهایت تلاش خود را در زمینه دفاع از موکل خود بکار گیرد و در صورت اثبات مجرمیت موکل خود سعی در کاهش مجازات او با ابزارهای تخفیفی نماید.
  • وکیل می بایست در تنظیم شکواییه و لایحه نهایت دقت خود را بکار گرفته و امانت دار خوبی در حفظ حقوق موکل خود باشد.
  • وظیفه شناس و صادق باشد به این معنا که از سادگی و عدم اطلاع موکل خود سوء استفاده ننماید.
  • موکل خود را از جریان پرونده و حقوق خود به روشنی آگاه نماید.
  • موکل خود را به نادرستی امیدوار نکند.

سخن پایانی

از طریق داداپ (daadapp) این امکان برای کاربران در سراسر کشور فراهم شده است تا بتوانند وکیل تخصصی در زمینه‌های خانوادگی، کیفری و … را با کمترین هزینه پیدا کرده و از طریق مراجعه حضوری یا آنلاین با وکیل مورد نظر در ارتباط باشند از مزایای بهره گیری از وکیل متخصص می توان به توقیف اموال خوانده و متهم اشاره کرد که اشخاص عادی از آن بی اطلاع بوده و چه بسا با معاملات صوری یا طرق دیگر از دسترس آنها خارج شود. گستردگی علم حقوق سبب تخصصی‌شدن وکلای این علم شده است زیرا وکلا در همه زمینه‌ها متخصص نمی‌باشند، این وکیل متخصص است که با قوانین عمومی و خاص، مواعد قانونی، طرق بکارگیری ادله و رویه قضایی هر  پرونده آشنا می‌باشد و استفاده از خدمات او شانس جلوگیری از اطاله دادرسی، پرداخت هزینه کمتر و موفقیت در پرونده را بالا می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا