استانها

راه اندازی کارگاه‌های پوشاک، راهکاری برای مقابله با بیکاری جوانان یزدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری گفت: به لطف خدای متعال انتخابات به ثمر رسید و همه توطئه های دشمنان دراین زمینه خنثی شد.

آیت الله ناصری با اشاره به اینکه هزاران رسانه بیگانه علیه انتخابات در ایران تلاش کردند افزود: دروغگویی و تهمت سرلوحه کار این رسانه ها بود اما خداوند متعال عنایت کرد و توطئه انها خنثی شد.

خطیب نماز جمعه یزد با تاکید بر تدبیر و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کنونی جامعه بخصوص گرانی های اخیر و بیکاری جوانان گفت: این مسائل با تلاش و جدیت مسئولان باید حل و فصل شود.

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص باید سریع اقدام شود و باید دید منبع گرانی ها کجاست و موضوع را ریشه ای حل کرد.

امام جمعه یزد بااشاره به اینکه برخی وارد کنندگان و صادرکنندگان دنبال سود بالا هستند گفت : باید برنامه ریزی ها و نظارت ها به نحوی باشد که این سودها منطقی باشد تا جلوی سوء استفاده برخی افراد گرفته شود.

وی افزود: با راه اندازی کارگاه‌ها و شهرک های پوشاک در هر یک از شهرهای استان توان درمدت کوتاهی اشتغال بسیاری را برای جوانان ایجاد کرد.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تبلیغات همه جانبه دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: ما نیز باید با تبلیغات و آگاهی رسانی ارزش های انقلاب را به دیگر کشورها بشناسانیم و ظرفیت ها و قابلیت ها کشور به نحو درستی به سایر کشورها اطلاع رسانی شود.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا