استانها

سالن ورزشی ۶ هزار نفره سردار سلیمانی در مازندران افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین از مازندران‌؛ این پروژه مهم ورزشی امروز با حضور استاندار و نمایندگان مردم ساری در مجلس و به صورت ویدئو کنفرانسی رئیس جمهوری، با اعتبار ۹۵۰ میلیارد تومان در مساحتی بالغ بر یازده هزار و ۵۰۰‪ مربع بهره برداریرشد. این پروژه ورزشی دارای مساحتی بالغ بر ۱۱۵۰۰ متر مربع، ابعاد سالن ۲۸۰۰ متر مربع بوده و کف پوش این استادیوم ورزشی با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع براساس استانداردهای بین المللی اجرا شده و ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی در رشته هایی همچون والیبال، بسکتبال و فوتسال در این استادیوم وجود دارد.

استادیوم ورزشی ۶ هزار نفری سردار شهید سلیمانی روستای ماهفروجک ساری دارای بخش مجزا بانوان و خبرنگاران و میهمانان ویژه بوده و زمینه برگزاری رویدادهای بین المللی و جهانی در این سالن فراهم شده است.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران در این مراسم ضمن تبریک افتتاح این پروژه ورزشی به مردم ورزشدوست مازندران‌؛ گفت: با افتتاح این سالن ورزشی سرانه فضای ورزشی استان به یک متر و ۳۰ سانت رسیده که در هشت سال گذشته یک سوم به ظرفیت فضاهای ورزشی استان افزوده شد.

وی بیان کرد: ۷ مدال از ۲۱ مدال کسب شده سال‌های اخیر توسط ورزشکاران مازنی کسب شده که نشان از ورزش دوست بودن و پهلوان پروری مردم این خطه دارد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا