استانها

تعلیق دو کارمند متهم به اخذ رشوه در شهر الوند

به گزارش خبرگزاری سیلاد از قزوین؛ حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در این خصوص اظهارکرد: در خصوص مبارزه با فساد و جلوگیری از تضییع حقوق مردم نظارت مستمر بر عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دستور کار دادستانی قرار دارد و دستگاه قضایی در برخورد با مفسدین بدون در نظر گرفتن پست و مقام افراد فاسد اقدام می‌کند.

او افزود: در همین خصوص حسب گزارشات دریافتی و اقداماتی اطلاعاتی مشخص شد که ۲نفر از کارمندان یکی از دستگاه‌های اجرایی حین کار با سوءاستفاده از جایگاه شغلی و دریافت رشوه موجب ایجاد نارضایتی بین مردم می‌شدند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته و اثبات اقدام غیر قانونی آن‌ها، این افراد با اتهام مشارکت و مباشرت در اخذ رشوه،سوءاستفاده از موقعیت شغلی جهت تسلط بر حق غیر و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی با دستور قضایی بازداشت شده و پرونده قضایی نیز برای نامبردگان تشکیل شد.

این مسئول ادامه داد: این متهمان تا صدور رای نهایی از هر گونه فعالیت اداری تعلیق شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از عزم دستگاه قضایی در برخورد با فساد خبر داد و اظهارکرد: مبارزه با فساد و مفسدان در خصوص اجرای فرامین مقام معظم رهبری با جدیت و بدون هیچ مماشاتی ادامه دارد و در صورت اثبات فساد به شدت و قاطعانه با مفسدین برخورد می‌شود.

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا