شهرداری کرج نیازمند راهاندازی «پنجره خدمت» است
به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «محمد اسدیان» در نطق پیش از دستور نهمین جلسه رسمی شورا که برگزار شد، با تاکید بر اینکه خدمت رسانی مهمترین اولویت شهرداری کرج به شهروندان است، اظهار کرد: مدیران و مجموعه مدیریت شهر همواره بر اخلاق مداری و رعایت انصاف به وظایف قانونی خود و امور محوله بپردازند تا شهروندان رایحه خوش خدمت را استشمام کنند.
رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به شروع روان سازی فرآیندهای خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: مدیران شهری با اجرای طرح پنجره خدمت خود را موظف به خدمترسانی شایسته به شهروندان بدانند و در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مردم ساعی و پرتلاش در صحنه حضور داشته باشند و رضایت مندی شهروندان را در پیشانی اهداف خود قرار دهند.
اسدیان در بخش دیگری در خصوص تذکرات اعضای شورای شهر به شهردار بیان کرد: مدیریت شهری نگاه صحیحی به نطق پیش از دستور بنده و همکاران داشته و موارد مطرح شده در نطق پیش از دستور توسط مدیران شهری پیگیری شود.
وی تاکید کرد :شهرداری فقط به ساخت و بهره برداری از بوستان های شهری بسنده نکند و در کنار آن پروژه های دیتا سنتر و سامانههای فاوا را نیز در الویت قرار دهد.
۴۸