سرویس تبلیغات در آپارات؛ ویترینی به وسعت ۶۰ میلیون مخاطب [تماشا کنید]
آپارات با تغییر و ارتقای سیستم افزایش بازدید (Boost) خود، اخیرا از سرویس تبلیغات جدیدی رونمایی کرده است. در سیستم جدید آپارات، هر کس میتواند با حداقل بودجه ۵۰۰ هزار تومان تبلیغات خود را در آپارات به معرض دید جامعه کاربری ۶۰ میلیونی این پلتفرم بگذارد.
سرویس تبلیغات در آپارات دو هدف را دنبال میکند، یکی پیدا کردن مخاطبین هدف تبلیغدهندگان و دیگری انتقال پیامهای تبلیغاتی به سادهترین روش ممکن. برای این منظور هم دو گزینه در اختیار کاربران این پلتفرم قرار گرفته است.
با ورود به پروفایل آپارات و کلیک روی «داشبورد تبلیغات»، دو گزینه پیش رویتان قرار میگیرد: تبلیغ «در حین پخش ویدیو»، و تبلیغ در انتهای ویدیوها و قسمت «ویدیوهای پیشنهادی». هر کدام از این دو گزینه امکانات شخصیسازی متعددی دارند که با نیاز طیف وسیعی از تبلیغدهندگان سازگار باشند.
انتخاب کلمات کلیدی برای هدفمندسازی تبلیغ، قرار دادن لینک بر روی تبلیغ برای هدایت کاربر به صفحه دلخواه، امکان انتخاب دستهبندی و امکان پخش تبلیغ از یک کانال خاص یا در شبکه مخابراتی خاص از جمله امکانات پنل کاربری تبلیغات در آپارات هستند.
ضمنا تعیین سقف بودجه (شروع از پانصد هزار تومان) و زمانبندی شروع و پایان تبلیغات در آپارات هم به دست خودتان سپرده شده است. بعد از شروع تبلیغات هم میتوانید با مراجعه به پنل «آمار» وضعیت پیشرفت تبلیغات خود را پیگیری کرده و نزدیک شدن به اهداف تبلیغاتیتان را بررسی کنید.
آپارات با این سیستم تبلیغاتی جدید امکانی فراهم کرده که هر کس با یک بودجه معقول، بتواند برای تبلیغات مؤثر هدفگذاری قوی انجام داده و درجا از عملکرد تبلیغات گزارشگیری انجام دهد.
با توجه به این که سیستم تبلیغاتدهی مورد اشاره کاملا هوشمند و سلف سرویس طراحی شده، آپارات امیدوار است که بتواند با آن به کسب و کارهایی که میزبان آنهاست برای بهتر دیده شدن کمک کند. برای آشنایی بیشتر با سرویس تبلیغاتی آپارات ویدیوی ما را تماشا کنید: