اقتصاد

چطور از دلکوویو برای بهبود میگرن استفاده کنیم؟

البته نگران نباشید؛ پد دفع امواج دلکوویو به‌طور کلی ضرری ندارد و استفاده اشتباه از آن نیز باعث عواقب خاصی نمی‌شود.

در این مقاله روش استفاده از دلکوویو برای بهبود میگرن را به شما آموزش می‌دهیم.

پد دفع امواج دلکوویو چیست و چگونه کار می‌کند؟

پد دفع امواج دلکوویو دستگاهی است که امواج الکترومغناطیسی را دفع می‌کند. این امواج روی بیماری‌های مختلف از جمله میگرن اثر مستقیم دارند و می‌توانند باعث به‌وجود آمدن یا بدتر شدن آن‌ها شوند.

از آنتن‌ها و دکل‌های مخابراتی بزرگ که کارشان ارسال و دریافت امواج است تا یک سیم برق ساده، همگی در اطراف خود میدان مغناطیسی دارند و امواج الکترومغناطیسی منتشر می‌کنند. این یعنی ما در هر لحظه، در حال جذب امواج ده‌ها منبع مختلف هستیم. میزان جذب اشعه‌های متفاوت، اثرات متفاوتی روی بدن می‌گذارد. امواج قوی‌تر مانند ایکس و گاما، می‌توانند در مدت زمان کوتاهی باعث بیماری‌های سخت شوند، در حالی که امواج ضعیف‌تر که بیشتر در اطراف ما هستند، ضرر بسیار کمتری دارند.

علاوه بر قدرت یک موج و مدت زمان برخورد با آن، فاصله منبع آن با ما نیز در میزان اثر وارده تأثیرگذار است. دلیل محصور بودن دکل‌های مخابراتی همین موضوع است. قرار دادن منبع موج در ارتفاع نیز به دلایل مختلفی انجام می‌شود که یکی از مهم‌ترین این دلایل، ایجاد فاصله بین منبع موج و انسان‌ها است.

دلکوویو با دفع امواج، باعث می‌شود تا دستگاه عصبی کمتر تحریک شود. البته این مهم‌ترین اثر این پد نیست! با استفاده از دلکوویو و در نبود امواج مزاحم محیطی، در امواج مغزی اختلال ایجاد نمی‌شود. این اتفاق بهبود کیفیت و عمق خواب را به‌همراه می‌آورد. عمق خواب، از طریق طولانی شدن مرحله N3 بالا می‌رود که دفع امواج روی این فرآیند تأثیرگذار است.

وقتی تحریک دستگاه عصبی کمتر می‌شود و خواب کیفیت و عمق بهتری پیدا می‌کند، نشانه‌ها و عارضه‌های بیماری میگرن بهبود می‌یابند.

این بیماری که یکی از شایع‌ترین اختلال‌های عصبی است، به صورت حملات سخت سردرد ضربان‌دار بروز می‌کند. هر حمله، توانایی این را دارد که شخص را برای مدتی از پا بیندازد و کارایی او را بگیرد. برای بهبود میگرن راه‌های زیادی وجود دارند، اما اکثر این راه‌ها یا هزینه بالایی دارند و یا شیمیایی هستند. ضمن اینکه هیچ کدام از این راه‌ها میگرن را به‌طور قطعی درمان نمی‌کنند.

پد دفع امواج دلکوویو راه حلی غیر دارویی و با قیمتی مقرون به صرفه است که با بهره بردن از مهندسی آلمانی، علائم میگرن را تا حد زیادی بهبود می‌دهد.

البته دلکوویو فقط مخصوص میگرن نیست و طیف وسیعی از اختلالات عصبی و اختلالات مربوط به خواب، به کمک استفاده از آن بهبود می‌یابند. بدخوابی و کم‌خوابی، استرس، کمبود انرژی روزانه و بیماری‌های روحی تنها بخشی از مسائلی هستند که با استفاده از دلکوویو می‌توان آن‌ها را بهبود داد.

چطور از دلکوویو برای بهبود میگرن استفاده کنیم؟

ویژگی‌های پد دفع امواج دلکوویو

دلکوویو زیر بالش شما قرار می‌گیرد و با اتصال به برق کار می‌کند. این محصول وزن و حجم زیادی ندارد و به‌راحتی قابل حمل است. از سوی دیگر، اصولاً هر جایی که بتوانید یک بالش زیر سرتان بگذارید و روی آن دراز بکشید، قابلیت استفاده از دلکوویو هم وجود دارد. از آنجایی که اثرگذاری دلکوویو به استمرار در استفاده از آن بستگی دارد، توصیه می‌کنیم از قابلیت حمل و استفاده آسان پد دفع امواج دلکوویو استفاده کنید و در هر جایی از آن بهره ببرید.

شاید این پرسش برایتان پیش بیاید که چگونه می‌توان کارایی دلکوویو را تشخیص داد؟ در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت که تنها داشتن یک گوشی تلفن همراه و یک عدد پد دفع امواج دلکوویو برای اینکه بتوانید کارایی آن را تشخیص دهید کافی است.

موبایل روشن با قرار گرفتن روی پد دفع امواج دلکوویو، تمام ارتباطات خود را از دست می‌دهد، سیگنال آنتن دریافت نمی‌کند و نمی‌تواند از طریق بلوتوث به جایی متصل شود. با توجه به اینکه دلکوویو صدا یا عامل دیگری ندارد که بتوان به کمک آن کارکرد دستگاه را تشخیص داد، پیشنهاد می‌کنیم برای مطمئن شدن از اینکه دستگاه کار می‌کند، هر چند وقت یک بار این کار را انجام دهید.

مدت زمان استفاده از پد دفع امواج دلکوویو

مدت زمان خاصی برای استفاده از دلکوویو در نظر گرفته نشده است. از آنجایی که این محصول عامل مضری از خود منتشر نمی‌کند، می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید و از امواج به دور بمانید. با این حال، افراد به‌طور معمول در شبانه‌روز ۸ ساعت می‌خوابند که این ۸ ساعت، یک سوم شبانه‌روز را تشکیل می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که استفاده از پد دفع امواج دلکوویو برای یک سوم شبانه‌روز، می‌تواند برای بهبود علائم میگرن کاربردی باشد.

بیایید نگاهی به آمار و ارقام بیندازیم. در صورت استفاده روزی ۸ ساعته از دلکوویو، شما در طول هفته ۵۶ ساعت، در طول ماه ۲۴۰ ساعت و در طول سال ۲۹۲۰ ساعت از امواج به دور خواهید بود. رسیدن به این میزان دوری از امواج، به‌راحتی فشردن یک دکمه، روشن کردن دلکوویو و بستن چشم‌ها است.

موقعیت قرارگیری

دلکوویو برای ایزوله کردن محیط ساخته نشده و تا شعاع کوچکی از اطراف خود را پوشش می‌دهد. این موضوع به این معنی است که شما نباید از حدی بیشتر با آن فاصله داشته باشید. اگر هنگام خواب زیاد تکان می‌خورید یا صبح هنگام بلند شدن می‌بینید که سرتان روی بالش نیست، باید به آرامی و به کمک همین دستگاه خوابتان را عمیق‌تر کنید تا هنگام خواب آرامش بیشتری داشته باشید و مدت زمان بلندتری در محدوده اثر دلکوویو باقی بمانید.

چطور از دلکوویو برای بهبود میگرن استفاده کنیم؟

قطع کردن استفاده از پد دفع امواج دلکوویو

ممکن است شبی به دلکوویو دسترسی نداشته باشید یا مثلاً دستگاه خراب شده باشد و هنوز آن را با استفاده از گارانتی تعویض نکرده باشید.

اگر دلکوویو مانند داروهای میگرن بود، شما باید از این اتفاق نگران می‌شدید. قطع مصرف دارو می‌تواند اثرات بدی داشته باشد. این در حالی است که درمانی غیر مستقیم مانند پد دفع امواج دلکوویو، کمی انعطاف‌پذیر است و قطع آن عوارض بسیار کمتری خواهد داشت.

دلکوویو باید در چه زمانی از شبانه‌روز استفاده شود؟

زمان خاصی برای استفاده از پد دفع امواج دلکوویو در طول شبانه‌روز وجود ندارد. حتی افرادی که در شیفت شب کار می‌کنند و روزها می‌خوابند، می‌توانند موقع خوابشان از این محصول استفاده کنند و مانند بقیه اثر آن را ببینند.

۲۱۲۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا