استانها

آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافری البرز جهت اعزام زائران به مشهد مقدس

به گزارش سیلاد از البرز، «علی زندی‌فر» با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل مسافری استان البرز همانند طرح اربعین آماده اعزام زائران از مبدأ استان به مشهد مقدس است، گفت: طرح جابه‌جایی زائران مشهد مقدس از ۲۰ شهریور آغاز شده است و تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: در راستای اهمیت ارائه خدمات حداکثری و مطلوب به مسافران ناوگان عمومی، کمیته‌هایی تخصصی شامل برنامه‌ریزی، ارزیابی و نظارتی در حوزه حمل و نقل تشکیل یافته تا شیفتگان امام هشتم (ع) در ایده‌آل ترین شرایط جهت حضور در مراسم شهادت حضرت الرضا (ع) شرکت کنند.

این مسئول اظهار کرد: بازدید فنی از اتوبوس‌های برون شهری توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره‌کل در حال انجام است تا مشکلی نظیر نقص فنی ناوگان در طول سفر پیش نیاید.

به گفته وی برای اعزام زائران به مشهد مقدس، ناوگان اتوبوسی مورد نیاز پیش‌بینی شده که با همت رانندگان و شرکت‌های مسافربری استان، امیدواریم مانند طرح اربعین خدمتگزار مردم شریف استان باشیم.

زندی‌فر در ادامه سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها را بهترین پل ارتباطی میان مردم و مسئولان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز عنوان کرد و گفت: کاربران جاده‌ای برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و طرح مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود چه در حوزه راه‌ها و چه حوزه حمل و نقل می‌توانند با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

۴۶

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا