تبلیغات

قیمت کامپوزیت انگلیسی چقدر است ؟

کامپوزیت دندان ماده ای خمیر شکل است که از رزین ساخته می شود. و رنگ آن شباهت بسیار زیادی به دندان های طبیعی دارد. به همین دلیل نیز از کامپوزیت برای ترمیم ظاهر دندان استفاده می شود. ما در این مقاله به بررسی قیمت کامپوزیت انگلیسی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

کامپوزیت دندان ماده ای خمیر شکل است که از رزین ساخته می شود. و رنگ آن شباهت بسیار زیادی به دندان های طبیعی دارد. به همین دلیل نیز از کامپوزیت برای ترمیم ظاهر دندان استفاده می شود. ما در این مقاله به بررسی قیمت کامپوزیت انگلیسی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

قیمت کامپوزیت انگلیسی

همانطور که می دانید دندان ها می توانند به صورت مستقیم بر روی زیبایی ما تاثیر بگذارند به همین دلیل نیز درمان های متفاوتی برای ترمیم ظاهر دندان ها ارائه شده است که یکی از محبوب ترین آنها کامپوزیت دندان می باشد زیرا قیمت آن نسبت به دیگر درمان ها پایین تر می باشد.

مقایسه قیمت کامپوزیت انگلیسی با رقبا

کامپوزیت دندان همانطور که در ابتدا گفته شد دارای محبوبیت بسیار زیادی است به همین دلیل نیز کشور های متفاوتی در حال تولید این خمیر می باشند که یکی از آنها انگلیسی است. در حالت کلی کشور هایی که دارای برند های سازنده کامپوزیت هستند و این برند ها به صورت فعال درحال تولید می باشند به شرح زیر است:

  • کامپوزیت های آمریکایی
  • کامپوزیت های سوئیسی
  • کامپوزیت های آلمانی
  • کامپوزیت های ژاپنی
  • کامپوزیت های انگلیسی

می توان گفت قیمت کامپوزیت هایی که در یک کشور تولید می شود به صورت حدودی مشابه است به همین دلیل در این قسمت قیمت کامپوزیت های انگلیسی را با دیگر کشور ها مقایسه می کنیم. قیمت کامپوزیت انگلیسی از کامپوزیت های آمریکایی و سوئیسی پایین تر است اما قیمت آن از کامپوزیت های ژاپنی و آلمانی بیشتر می باشد.

قیمت کامپوزیت انگلیسی

هر درمان قیمت مخصوص به خود را دارد که این فاکتور برای بیماران اهمیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل نیز ما در این مقاله قیمت کامپوزیت انگلیسی را مورد بررسی قرار می دهیم. قیمت کامپوزیت انگلیسی به صورت میانگین به ازای هر واحد ۵.۰۰۰.۰۰۰ الی ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ایمپلنت به لینک زیر مراجعه کنید.

قیمت کامپوزیت دندان

اما از طرفی به یاد داشته باشید که قیمت کامپوزیت انگلیسی به عوامل متفاوتی بستگی دارد که شما باید آنها را قبل از درمان بدانید. در ادامه به بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت کامپوزیت انگلیسی می پردازیم پس با ما همراه باشید.

تاثیر دستمزد پزشک بر قیمت کامپوزیت انگلیسی

در این درمان پزشک معالج خمیر کامپوزیت را بر روی دندان های شما می گذارد و پس از آن توسط وسایلی به این خمیر شکل می دهد  تا ظاهر دندان های شما ترمیم یابد. پس از این مراحل، خمیر کامپوزیت با استفاده از نور آبی رنگی بر روی دندان های شما سفت می شود.

در حقیقت هر پزشک نسبت به تخصص و تجربه خود برای انجام دادن مراحل بالا هزینه ای را دریافت می کند که به آن دستمزد پزشک می گویند. این دستمزد می تواند متغیر باشد و بر قیمت کامپوزیت انگلیسی به صورت مستقیم تاثیر بگذارد.

تاثیر تعداد واحد های مورد نیاز بر قیمت کامپوزیت انگلیسی

برای ترمیم ظاهر لبخند به مقدار متفاوتی از کامپوزیت نیاز است که این مقدار در هر بیمار متفاوت می باشد. در حقیقت نحویه محاسبه قیمت کامپوزیت انگلیسی بر اساس تعداد واحد یا همان تعداد دندانی است که به خمیر کامپوزیت نیاز دارد.

تاثیر درمان های جانبی بر روی قیمت کامپوزیت انگلیسی

انجام کامپوزیت دندان نیازمند شرایط خاصی است که بیماران باید دارای آن باشند در غیر اینصورت پزشک قبل از انجام کامپوزیت دندان برخی از درمان های جانبی را تجویز می نماید تا با استفاده از آنها شرایط مورد نیاز برای انجام کامپوزیت دندان را به وجود آورند.

در حقیقت درمان های جانبی دارای هزینه های مخصوصی هستند که به صورت جداگانه محاسبه می شوند و در نهایت این هزینه ها بر قیمت کامپوزیت دندان افزوده می شود. دو مورد از درمان های جانبی به شرح زیر می باشد:

  • رفع پوسیدگی دندان
  • ارتودنسی دندان

آیا قیمت کامپوزیت انگلیسی به صرفه است؟

شاید یکی از مهم ترین سوال ها ارزش خرید هر کامپوزیت باشد. برای پاسخ دادن به این سوال باید، کیفیت کامپوزیت های انگلیسی را با قیمت آنها مقایسه نمائیم. همانطور که در قسمت های بالایی مشاهده کردید قیمت کامپوزیت انگلیسی را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیمو آنها در دسته کامپوزیت های اقتصادی قرار خواهند داشت.

آیا قیمت کامپوزیت انگلیسی به صرفه است؟

کیفیت کامپوزیت های انگلیسی را می توان متوسط روبه بالا ارزیابی کرد. بر همین اساس ارزش خرید کامپوزیت های انگلیسی مطلوب می باشد. از طرفی در پاسخ به پرسش بالا باید گفت: بله خرید کامپوزیت های انگلیسی به صرفه می باشد.

قیمت کامپوزیت انگلیسی سولافیل چقدر است؟

قبل از اینکه به سوال بالا پاسخ دهیم باید دید کامپویت سولافیل چیست؟ به علت محبوبیت بسیار بالای کامپوزیت دندان برند های متفاوتی در داخل انگلیس مشغول تولید خمیر کامپوزیت می باشند که نام یکی از آنها سولافیل است. شاید جالب باشد تا بدانید در خمیر کامپوزیت سولافیل از ترکیبات نانو استفاده شده است.

کامپوزیت سولافیل به علت کیفیت مطلوب، محبوبیت بالایی را در ایران پیدا کرده است به همین دلیل نیز ما قیمت آن را مورد بررسی قرار می دهیم. قیمت کامپوزیت انگلیسی سولافیل که شما با آن آشنا شدید به صورت میانگین برای هر واحد ۵۰۰.۰۰۰ الی ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان است.

مواردی که از قیمت کامپوزیت انگلیسی مهم تر است!

در این مقاله قیمت کامپوزیت انگلیسی را به صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم اما برخی از موارد بسیار مهم تر از قیمت کامپوزیت انگلیسی می باشند که شما باید به آنها توجه نمائید و قبل از شروع درمان آنها را بدانید. این موارد به شرح زیر می باشد:

  • انتخاب پزشک متخصص و با تجربه
  • استفاده از برند با کیفیت کامپوزیت
  • رعایت بهداشت دهان دندان

چگونه قیمت کامپوزیت انگلیسی را کاهش دهیم؟

کامپوزیت دندان دارای طول عمر مخصوص می باشد که پس از آن شما باید آن را ترمیم نمائید و برای اینکار باید هزینه ای را پرداخت کنید. شما با رعایت موارد زیر می توان طول عمر کامپوزیت خود را افزایش دهید و در هزینه های این درمان صرفه جویی نمائید.

  • عدم مصرف دخانیات
  • رعایت بهداشت دهان و دندان
  • عدم مصرف مواد غذایی سفت
  • عدم مصرف مواد غذایی با رنگ دانه بالا

منبع : هزینه کامپوزیت دندان ، dental composite

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا