استانها

پیام استاندار چهارمحال وبختیاری به مناسبت هفته نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، در متن پیام اقبال عباسی آمده است:

امروزه اقتدار و صلابت ایران اسلامی مدیون فداکاری و جانفشانی‌های نیروهای مسلح در پاسداری از نظم و امنیت است، قطعا موفقیت در عرصه‌های مختلف در سایه امنیت و آرامش به‌دست می‌آید، نیروی انتظامی امروزه در کشور نقش موثر و تاثیرگذاری در این حوزه دارد.

نیروی انتظامی به‌عنوان نهادی برخاسته از مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره نماد شجاعت، دلاوری و ایثارگری محسوب می‌شود، غیورمردان ناجا همواره نقش برجسته‌ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته‌اند و در این راه نیز از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند، تقدیم شهدای عرصه نظم و امنیت نشان‌گر این مسئله است.

فعالیت‌های نیروی انتظامی تنها در تامین نظم و امنیت خلاصه نمی‌شود و بسیار گسترده‌ است، در ایام شیوع ویروس کرونا و با اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد، نیروهای ناجا در کنار مدافعان سلامت در کنترل مبادی ورودی و خروجی نهایت همکاری را با ستاد کرونا داشتند، قطعا این اقدام تاثیر بسزایی در کاهش انتشار ویروس کرونا داشت و باید قدردان این تلاش‌های شبانه‌روزی بود.

هفته ناجا فرصت مغتنمی برای تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی غیورمردانی است که برای امنیت پایدار، سربلندی، ایجاد نظم و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایثار، فداکاری، رشادت و مجاهدت، آرامش و آسایش خاطر را برای مردم فراهم می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، ۱۷ مهرماه، آغاز هفته نیروی انتظامی را خدمت سبزپوشان عرصه نظم و امنیت تبریک عرض نموده و از خدمات بی‌دریغ، بی‌وقفه و جانفشانی‌های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی به ویژه نیروهای ناجا در چهارمحال و بختیاری تشکر و قدردانی می‌نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا