استانها

منطقه آزاد چابهار از مشورت شوراهای اسلامی روستاها استفاده می‌کند

به گزارش سیلاد از چابهار : عبدالرحیم کُردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در نشست با بخشدار و اعضای جدید شورای اسلامی بخش مرکزی چابهار اظهار داشت: برای رفع مشکلات اهالی روستاهای محدوده منطقه آزاد چابهار از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهیم کرد و در خصوص واگذاری اختیارات به شوراهای روستاها باید یک سازوکار و تعهد قانونی تعریف شود تا مردم بتوانند از خدمات مطلوب بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه از هر پیشنهاد و قاعده‌ای که منافع عمومی مردم را به دنبال داشته باشد استقبال می‌کنیم گفت: در همین راستا ایجاد “مدیریت روستایی” را در دستور کار قرار دادیم تا ارتباط اعضای شوراهای اسلامی روستاها با سازمان منطقه آزاد چابهار، مستمر باشد.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به مطالبه اعضای شورا و همچنین بخشدار مرکزی در خصوص حمایت مالی از دهیاری‌ها عنوان کرد: برپایه پروژه‌های عمومی که تعریف می‌شود آمادگی حمایت و پشتیبانی مالی از دهیاری‌ها را داریم.

وی از اعضای شورای روستاهای بخش مرکزی خواست پیشنهادها و طرح‌های عمرانی خود را برای بهبود کیفیت زندگی در همه روستاهای محدوده منطقه آزاد چابهار ارائه کنند.

هر هشت کیلومتر یک زمین چمن فوتبال

امین ساده عضو شورای اسلامی بخش مرکزی چابهار نیز اظهار داشت: امروز بخش مرکزی چابهار در هر هشت کیلومتر یک زمین چمن مصنوعی دارد و از توجه سازمان منطقه آزاد به نشاط و تندرستی جوانان قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به ساماندهی اسکله صیادی و گردشگری روستای تیس چابهار گفت: اجرای طرح آبرسانی، احداث مرکز جامع سلامت، ساخت مدرسه و دیگر طرح‌های عمرانی و زیربنایی باعث تحول در روستای تاریخی تیس شده است.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا