استانها

فراخوان طراحی پوستر روز کیش با موضوع کیش در قرن جدید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، سید علیرضا علوی رضوی با بیان این که سازمان به مناسبت گرامی داشت ۲۰ آبان، “روز کیش” فراخوانی را با موضوع “کیش در قرن جدید” به منظور معرفی هر چه بیشتر این منطقه به مردمان ایران زمین برگزار می کند، گفت: ایجاد تعامل اجتماعی میان هنرمندان با استفاده از زبان هنر و گشودن دریچه های امید به قرن جدید از اهداف برگزاری این فراخوان است.مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به این که قرن آینده، را می توان “سده امید” نام گذاری کرد، اظهار داشت: برای زندگی در سده پانزدهم به زبان و ذهن خلاق و پویا نیاز است از این رو جزیره کیش نیز باید در سده پانزدهم از این پویایی بهره مند شود.

به گفته سید علیرضا علوی رضوی در سال های پایانی قرن چهاردهم، با شیوع پاندمی کرونا، شاهد نااُمیدی در جامعه بودیم، حال زمان آن فرا رسیده که بارقه نور امید و رونق اقتصادی در کالبد و روح جزیره کیش دمیده شود و شاهد رونق این جزیره مرجانی در قرن جدید باشیم.

علوی رضوی سطح برگزاری فراخوان طراحی پوستر روز کیش را در سراسر ایران عنوان کرد و افزود: تمام هنرمندان و طراحان گرافیک می توانند در فراخوان پوستر بیستم آبان، روز کیش با موضوع “کیش در قرن جدید” شرکت و با هم رقابت کنند.

وی بر لزوم اهمیت رعایت مقررات هنگام ارسال آثار به روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد و افزود: آثار ارسالی از سوی هنرمندان در سراسر ایران نباید در جای دیگری منتشر شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تصریح کرد: آثار برگزیده با درج نام صاحب اثر، در تمام رسانه های مکتوب، مجازی، محیطی و … استفاده خواهد شد و ارسال اثر به منزله قبول مقررات است.

سید علیرضا علوی رضوی اظهار داشت: تائید اصالت هنری اثر بر عهده طراح است و در غیر این صورت صاحب اثر مسئولیت پاسخگویی به تمام عواقب قانونی را بر عهده دارد.

علوی رضوی در رابطه با شرایط ارسال آثار به روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: پوستر طراحی شده باید به پست الکترونیک Prad@Kish.ir ارسال شود و هر یک از طراحان مجاز به ارسال یک اثر در قالب JPEG با حجم کمتر از ۸ مگابایت هستند.

وی ادامه داد: هنرمندان برای طراحی پوستر، می توانند از هر تکنیکی استفاده کنند و با توجه به این که سایز اثر ارسالی A3، عمودی و با رزولوشن ۳۰۰dpi تعیین شده است هر سه نفر برگزیده باید فایل لایه باز اثر خود را پس از اعلام، به دبیرخانه ارسال کنند.

گفتنی است مهلت ارسال آثار از ۲۴ مهر تا ۷ آبان است و برای نفر اول: ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم: ۵ میلیون تومان و نفر سوم: ۳ میلیون تومان جایزه اهداء خواهد شد و سایر آثار برگزیده در نمایشگاه ساحلی، بیستم آبان “روز کیش” به نمایش گذاشته می شود.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا