استانها

رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در اواسط آبان

به گزارش خبرگزاری سیلاد استان سمنان رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در ۳ بخش بازی تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویانمایی در آبان ماه سال جاری با حضور تیم های مختلف از سطح استان برگزار خواهد شد.

 منصور شوقانی، جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر فعالیت موثر در فضای مجازی گفت: عرصه مهم فضای مجازی باید مدیریت شود و فعالان این مسیر هم باید مورد حمایت قرار گیرند و هم راهبری این فضای مهم با نگرش سبک زندگی ایرانی اسلامی صورت گیرد.

شوقانی با بیان اینکه نمی توان سبک زندگی ایرانی اسلامی را فقط در زندگی حقیقی دنبال کرد افزود: مدیریت کردن، الگو گرفتن، تقویت اعتقادات و باور های نظام و انقلاب باید در فضای مجازی دنبال شود زیرا به گفته مقام معظم رهبری این ولنگاری فضای مجازی باید با جدیت مدیریت شود.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان با اشاره به فعالیت های بسیج در فضای مجازی تصریح کرد: بسیج برای مدیریت این شرایط چند سالی ست بر فضای مجازی تمرکز جدی پیدا کرده است تا کمکی باشد که همه فعالان این عرصه بتوانند در مسیر درستی قرار بگیرند و با تاکید بر معیار سبک زندگی اسلامی نتایج خوبی را برای کسب دستاورد های هرچه بهتر نظام و انقلاب کسب کنند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج عنوان کرد: در راستای حضور موثر در این عرصه مهم سازمان فضای مجازی بسیج رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج را از ۱۲ آبان لغایت ۱۴ آبان ماه سال جاری بصورت مترکز زمانی در تمام کشور برگزار خواهد کرد.

شوقانی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی استان سمنان نیز می توانند در این رویداد نقش آفرینی داشته باشند تاکید کرد: این رویداد در ۳ بخش بازی تلفن همراه، نرم افزار تلفن همراه و پویانمایی شامل «موشن گرافیک- کمیک موشن- کات اوت دو بعدی- استاپ موشن» برگزار خواهد شد.

 جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان ادامه داد: میزبان این رویداد سازمان فضای مجازی بسیج خواهد بود اما تمام افراد وفعالان عرصه رسانه می توانند در قالب تیم های ۳ تا ۵ نفره در این رویداد مهم شرکت کنند و امیدواریم با حمایت های همه جانبه مسئولین استانی منتخبین این رویداد در مسابقات کشوری نیز نتایج بسیار خوبی را کسب کنند.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد تا روز ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به سایت event.bsjmajazi.ir و یا ارتباط با شماره ۰۹۲۲۲۵۵۱۶۹۳ در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج ثبت نام کنند.

برگزیدگان استانی ضمن دریافت لوح و هدایای نفیس به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه پیدا می کنند.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا