استانها

در مسیر خدمت به شهر آبادان به کسی باج نمی دهم

به گزارش خبرنگار سیلاد از آبادان؛ حسین حمیدپور ظهر امروز در آئین معارفه اش به عنوان شهردار آبادان که در محل تالار الغدیر فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از تمامی کسانی که بنده رای اعتماد دادند تا بتوانم به عنوان فرزند این شهر دوباره به شهرم خدمت کنم آنهم با نگاه جدید و همکاری تک تک همکارانم در حوزه های مختلف شهرداری کسانی که به طور شبانه روزی تلاش می کنند و ممکن است به درستی حق شان ادا نشود.

وی افزود: به طور حتم با کمک تمامی همکارانم و همراهی و همکاری مسئولان و سیاسیون شهر این امید را به مردم می دهیم که اتفاقات جدیدی در شهر رخ دهد.

وی با درست و به جا خواندن سخنان مسئولان شهری در این آئین، تصریح کرد: آبادان حالش خوب نیست و برای خوب شدن حالش نمی توان از جیب مردم، شهر را ساخت. برای آن نیاز به حمایت دولت و همراهی نمایندگان  مردم در تامین، تخصیص و دریافت اعتبارات ویژه برای این شهر داریم. بیاییم و کارهای قابل انجام را با اعتبارات خاص دنبال و اجرا کنیم.

شهردار جدید آبادان یادآور شد: با نگاهی به بودجه شهرداری آبادان که درآمدش ماهانه حدود ۱۷ میلیارد تومان و هزینه ی جاری اش بالای ۲۲ میلیارد تومان است در می یابیم که کار کردن در شهرداری سخت اما شدنی است.

حمیدپور؛ گفت: با حمایت و همدلی تمامی مسئولان شهر خدمت کردن به مردم امری شدنی است پس بیاییم یک بار برای همیشه با اتحاد، همدلی و به دور از اختلاف سلیقه فصل جدیدی را در آبادان رقم بزنیم و به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: این فرصت را غنیمت می شمارم و در مسیر خدمت به شهرم که خداوند برایم ترسیم کرده با کسی تعارف ندارم و باج نمی دهم و برای رسیدن به توسعه و عمران شهر تا پای جان در کنار تک تک مسئولان و مردم هستیم و این شعار مدیران، کارکنان و کارگران شهرداری و اعضای شورا خواهد بود.

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا به طور عملی نشان دهیم که فصل جدیدی را در شهر آبادان با کمک اعضای شورا رقم می زنیم و امید می رود در مسیر خدمت به مردم رو سفید باشیم.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا