استانها

جاپلقی: با چشم‌انداز جدید حرکت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، جاپلقی با بیان اینکه تمام توانمان را برای رفع مشکلات شهری باید بکار بگیریم، اظهارداشت: همه همکاران برای من مساوی و یکسان هستند و تنها تفاوت آن‌ها در مسئولیت‌های آنها است و باید برای رفع مشکلات شهری و ساختن شهری پویا و بانشاط همه کارکنان توان و ظرفیت خود را به میدان آورند و با چشم‌انداز و نگاه جدید حرکت را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری افراد توانمندی هستند و بسیاری می‌توانند خود، یک شهردار باشند، افزود: شهرکرد دارای انسان‌های فرهیخته‌ای است، بنابراین خدمت به مردم این مرز و بوم باید درشأن آن‌ها باشد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه باید به دنبال درآمدهای پایدار باشیم، خاطرنشان کرد: درحال حاضر با توجه به شرایط کرونا با کمبود شدید بودجه مواجه هستیم اما باید از مقادیر کم کار را شروع و درآمدها ساخته شود و تمام پتانسیل‌های شهر در راستای درآمدزایی به کار گرفته شود.

جاپلقی با بیان اینکه توسعه و آبادانی شهر نیازمند یک حرکت جهادی است، بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌های حوزه شهرسازی تعداد نیروها در این حوزه ساماندهی و یا افزایش داده شوند تا روند کار سرعت بیشتری پیدا کند و کار ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: در سریع‌ترین زمان ممکن باید سامانه ۱۳۷ راه‌اندازی و فعال، لباس پاکبانان به مسائل ایمنی تجهیز و کمیته‌های درآمدی فعال شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه در راستای ساماندهی نیروهای انسانی و استفاده از ظرفیت آن‌ها در بخش‌های تخصصی، کمیته‌ای تشکیل و موضوعات مربوطه پیگیری می‌شود، تصریح کرد: برای انجام اقدامات جهادی و انقلابی باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم و همه با هم همت و تلاش کنیم.

جاپلقی خاطرنشان کرد: ساماندهی کیوسک‌ها و مشاغل مزاحم، ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس، سدمعبر، هوشمندسازی تقاطع‌ها و رفع ترافیک شهری نیز در دستور کار قرار دارد و موارد به سرعت پیگیری و تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت برج دوقلو گفت: ما قصد فروش برج‌ها را نداریم و باید این برج‌ها به مردم خدمات‌رسانی انجام دهند، اما پس از بررسی دقیق و کار کارشناسی تصمیمات نهایی اتخاذ می‌شود.

در روند جلسه معاونین، مدیران و روسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد مباحثی را درخصوص مشکلات عمرانی، شهرسازی، حمل و نقل شهری، بهداشت محیط، مدیریت آرامستان‌ها، فضای‌ سبز، پروژه‌های بازآفرینی شهری، ترافیک، آتش‌نشانی، فرهنگی، ورزشی، طرح افکارسنجی، شکایات مردمی، هوشمندسازی، مدیریت پسماند، ساختار سازمانی، درآمدزایی، بودجه، تخلفات ساختمانی، جذب سرمایه‌گذار و پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارکنان و کارگران و… مطرح نمودند.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا