استانها

اعلام کنندگان فساد در مدیریت شهری کرج تشویق می شوند

به گزارس سیلاد از البرز؛ نشست مشترک بین رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز و رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج در راستای همکاری و تعاملات بیشتر بین این سازمان و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد.

در این نشست رئیس مرکز ‌پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج ضمن بررسی و تبادل نظر در خصوص ماموریت‌های مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج و سازمان بسیج رسانه استان البرز و ارائه گزارش از فعالیت‌های دو مجموعه، نحوه همکاری‌ها و انجام فعالیت‌های مشترک تاکید کرد.

محمد اسدیان به طرح پلیس سوت زن اشاره کرد و اظهار کرد: ایجاد بستری امن برای تضمین حمایت‌های مادی و معنوی از اعلام کنندگان تخلف یکی از مهمترین اهداف این طرح است.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج در خصوص اعلام کنندگان فساد و روش پیش بینی شده در طرح پیشنهادی افزود : هر شخصی حقیقی یا حقوقی اعم از شهروندان و کارکنان هرگونه فساد اداری واقع شده یا در شرف وقوع را می تواند به دبیرخانه پیش بینی شده ارسال نمایند.

اولین فعالیت مشترک مرکز پژوهش‌ها و سازمان بسیج رسانه را تحت عنوان هم افزایی در حوزه آموزشی اعلام کرد و اظهار داشت : آموزش های لازم و مورد نیاز به تیم‌های رسانه‌ای اعضای شورای اسلامی شهر کرج با همکاری سازمان بسیج رسانه استان شکل خواهد گرفت.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر، پیشگیری و مبارزه با فساد اداری و افزایش سلامت نشاط اداری در اتخاذ تصمیمات و فعالیت‌ها را از دیگر اهداف طرح پلیس سوت دانست و بیان کرد: افزایش مشارکت شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد در فرآیند تصمیم گیری اداری نیز از اهداف این طرح است.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر شناسایی فرآیندهای مستعد فساد اداری و اصلاح آنها را از دیگر اهداف این طرح اعلام کرد.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا