استانها

استودیوی آموزش مجازی آموزش‌وپرورش استثنایی در شهرکرد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری سیلاد از چهارمحال وبختیاری، استودیوی(Studio) آموزش‌های مجازی ویژه دانش‌آموزان استثنایی چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی و مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ شهرکرد فعال و افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: استودیوی آموزشی در راستای تامین و تولید محتوا برای مدرسه مجازی و آموزش از طریق بسترهای فضای مجازی فعال شده است تا بتوان از این فرصت برای ارائه آموزش مجازی و همچنین رفع مشکل کمبود نیروی انسانی و منابع مالی استفاده کرد.

فرحناز قائدامینی در آیین افتتاح استودیوی آموزش‌های مجازی آموزش‌وپرورش استثنایی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکار درگذشته مرحوم لیلا جلالی از فعالین تولید محتوای مجازی برای دانش‌آموزان استثنایی، افزود: همکاران آموزش‌وپرورش استثنایی در این استودیو به تهیه و تولید فیلم‌های آموزشی و تولیدات آموزشی برای ارائه به صورت آنلاین و آفلاین از طریق صدا و سیما و سامانه‌های آموزش و پرورش خواهند پرداخت.

قائدامینی اظهار داشت: برای آماده‌سازی استودیوی آموزشی خاص دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال که از سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اختصاص داده شد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا