استانها

آغاز واگذاری منازل شهرک الماس آبادان از ابتدای سال آینده

حسین عبدالباقی؛ در گفتگو با خبرنگار سیلاد در آبادان با اشاره به قرار گرفتن شهرک الماس در محدوده ی ذوالفقاری (منطقه ۳ شهرداری آبادان)، اظهار کرد: صنعت ساختمان محرک توسعه شهری است و این شهرک با داشتن امکانات رفاهی مناسب و معماری زیبا، حدود ۴۰۰ واحد مسکونی در تیپ های مختلف را در زمینی به مساحت حدود ۲ هکتار در خود جای داده است.

وی افزود: در بخشی از این شهرک واحدهای ویلایی دو طبقه با حیاط و پارکینگ اختصاصی و در بخش دیگر مجتمع های آپارتمانی پنج طبقه ۲۰ واحدی قرار دارند. واحدهای ویلایی در مساحت های ۷۵ الی ۸۵ متری و واحدهای آپارتمانی ۸۰ الی ۹۰ متر ساخته می شوند.

مدیرعامل هلدینگ عبدالباقی از شهرک‌سازی، به عنوان ابزاری برای کمک به حل مشکل کمبود مسکن در راستای قانون جهش تولید مسکن نام برد و تصریح کرد: شهرک مسکونی الماس دارای موقعیت بسیار عالی در شهر با چندین مسیر دسترسی و سه خیابان اصلی است که ۶ ورودی مجزا، دسترسی به آن را بسیار آسان می کند.

حسین عبدالباقی؛ یادآور شد: برای تامین نیازهای روزمره اهالی شهرک، تعدادی واحد تجاری، خدماتی، فضای سبز و بازی کودکان در این مجموعه پیش بینی شده ضمن اینکه با هدف افزایش طرفیت زیر ساختهای منطقه، تمامی زیرساخت های شهری همچون آب، فاضلاب، معابر، مبلمان شهری و غیره توسط هلدینگ عبدالباقی و با بالاترین استانداردها طراحی و اجرا شده اند. امنیت مجموعه نیز توسط حراست فیزیکی و دوربین های مداربسته تامین می شود.

وی با تاکید بر ساخت شهرک مسکونی ویلایی با رویکرد «مسکن ارزان قیمت اما با کیفیت» در آبادان؛ گفت: شهرک‌سازی دارای محاسن مختلفی از جمله امنیت و  قرار داشتن در بطن شهر با دسترسی آسان است و این در حالیست که شهرهای جدید، در دسترسی به شهر مادر مشکلاتی دارند.

وی افزود: این پروژه مولد اشتغال بوده و  اشتغالزایی برای ده ها نیروی کار بومی در حین ساخت پروژه ، از نکات بارز احداث این شهرک است.

وی با اشاره به اینکه در ساخت این شهرک، تمایل مردم آبادان به خانه های ویلایی و حیاط دار لحاظ شده است؛ اظهار کرد: ساخت و تحویل منازل با سرعت و کیفیت هر چه بیشتر با تاکید بر استفاده از مصالح و متریال تولید داخل برای حمایت از کالای ایرانی و تحویل حداکثر ظرف مدت یک سال با سند مالکیت قطعی با شرایط پرداخت به صورت اقساط بدون بهره و حداقل پیش پرداخت انجام می شود.

وی در نویدی به زوجهای جوانی که امسال ازدواج کرده باشند، تصریح کرد: این زوجها برای خانه دار شدن از شرایط ویژه همچون اقساط طولانی تر با پیش پرداخت کمتر، بهره مند می شوند.

*ساخت و اهدای یک پایگاه سلامت

مدیرعامل هلدینگ عبدالباقی در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت و اهدای یک پایگاه سلامت در همین منطقه به دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد و یادآور شد: با توجه به نیاز منطقه ذوالفقاری، یک پایگاه سلامت در سال ۱۳۹۷ توسط هلدینگ عبدالباقی، در مساحت ۳۰۰ مترمربع در درون همین شهرک ساخته شد.

حسین عبدالباقی؛ گفت: ساخت این درمانگاه با بالاترین کیفیت و استاندارهای لازم انجام شده است و شامل بخشهای مختلف از جمله پزشک عمومی، زنان، مامایی، مراقبت سالمندان و غیره است.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا