اقتصاد

اعلام آخرین قیمت جدید یخچال / جدول نرخ‌ها

به گزارش خبرگزاری سیلاد به نقل از اقتصادآنلاین  مشاهدات میدانی حاکی از آن است که یخچال فریزرهای سایدبای ساید برندهای خارجی همچنان رکوردار قیمت در بازار لوازم خانگی هستند. درحال‌حاضر یخچال فریزرهای کره‌ای ال جی مدل InstaView SXI۵۵۵ و سامسونگ مدل G۲۶  (سایدبای‌ساید) در راس گران قیمت‌ترین یخچال فریزرها قرار دارند که برای خرید آنها باید ۷۰الی ۱۰۰میلیون تومان هزینه کنید. همچنین یخچال فریزر سایدبای ساید بکو مدل  Beko GNE۱۳۴۷۵۱ نیز در محدود قیمت ۷۰میلیون تومانی خریدوفروش می‌شود.

یخچال فریزر امرسان مدل ۱۵D  نیز به عنوان یکی از ارزان قیمت‌ترین یخچال فریزرهای دوقلو حدود ۱۷میلیون تومان معامله می‌شود. یخچال فریزر اسنوا مدل SN۵-۰۱۹۰TI-SN۶-۰۱۹۰TI  هم حدود ۲۹میلیون تومان قیمت خورده است اما اگر به دنبال یخچال فریزر دوقلو خارجی هستید دوو مدل D۲S-۳۱۳۳SS  با قیمت ۳۷میلیون تومان گزینه مناسبی برای شماست. سینجر  T۵۵۹۹ و آرابهین پارس Tm۸۷۵-۵FT همچنان با محدود قیمتی ۳الی ۵میلیون تومان از ارزان قیمت‌ترین یخچال‌های بازار به شمار می‌رود. یخچال فریزر نیکسان مدل NC۷۰۰DN  و یخچال فریزر هیمالیا مدل TNCom۵۳۰h  انتخاب خوبی برای بودجه‌های ۱۱میلیون تومانی است.

لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است یخچال فریزرهای موجود در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

یخچال

۲۲۳۲۲۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا