فناوری اطلاعات

وان پلاس نورد ۲ بار دیگر حادثه آفرین شد؛ این بار انفجار در جیب وکیل هندی

ماه گذشته خبر انفجار وان پلاس نورد ۲ رسانه‌ای شد و حالا به فاصله کوتاهی دومین گزارش آتش گرفتن و انفجار همین موبایل توسط وکیل هندی توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

کاربری در توییتر با نام Gaurav Gulati ادعا می‌کند گوشی نورد ۲ او در حالی که ۹۰ درصد شارژ داشته و به شارژر نیز متصل نبوده، بدون هیچ دلیل خاصی دچار آتش سوزی و انفجار شده است. وی تاکید می‌کند که هیچ عامل بیرونی در این موضوع دخیل نبوده و موبایل در جیب وی قرار داشته است.

وان پلاس نورد ۲

اما اکنون، وکیل هندی ادعا می‌کند که این گوشی به سادگی و زمانی که در جیب روپوش او بوده است، ناگهان آتش گرفته و منفجر شده است. گولاتی همچنین در گزارش خود به بلند شدن دود از دستگاه میان‌رده وان پلاس اشاره می‌کند. او در ادامه گزارش خود اعلام کرد که گوشی در حال شارژ شدن نبوده و حدود ۹۰ درصد شارژ داشته است.

در حال حاضر، وان پلاس با گولاتی تماس گرفته و از او خواسته است تا گوشی خود را تحویل دهد. با این وجود او مسیر قانونی را دنبال کرده و گوشی نورد ۲ خود را تحویل پلیس داده و از شعبه هند این شرکت به صورت رسمی شکایت کرده است. او حتی از دادگاه درخواست کرده با صدور حکمی از فروش این گوشی در هند جلوگیری کنند. او بخشی از دلایل شکایت خود را به این صورت عنوان می‌کند که وان پلاس «نسبت به صدمات و آسیب‌هایی که من متحمل شده‌ام کاملا بی تفاوت بوده. »

وان پلاس در بیانیه‌ خود عنوان کرد:

عصر روز گذشته، فردی در مورد انفجار احتمالی وان پلاس نورد ۲ در توییتر اطلاع‌رسانی کرد و تیم ما بلافاصله با این فرد تماس گرفت تا صحت ادعا را بررسی کند. ما ادعاهایی از این قبیل را به دلیل نگرانی درباره ایمنی کاربران خود بسیار جدی می‌گیریم. با این وجود، علیرغم تلاش‌های متعدد برای بررسی دستگاه، که شامل بازدید از محل اولیه حادثه می‌شود، این فرد تاکنون فرصت انجام بررسی را به ما نداده است. در چنین شرایطی، ما صحت این ادعا را تایید نخواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا