استانها

عامل تیراندازی منجر به جرح و قتل ۲ برادر در آبادان دستگیر شد

سرهنگ حسین زلقی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان، به طور سریع ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک به محل مراجعه کردند و طبق گفته ی اهالی فردی به هویت (ه .م ) ۲۸ساله با یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به درب منزل دو برادر به هویت (ع .م ) و(ح.م) یعنی عموزاده هایش می رود و ابتدا به درب منزل آنها تیراندازی و سپس با هر دو پسر عمویش درگیر می شود.

وی افزود: در این درگیری مسلحانه متاسفانه یکی از برادران به هویت (ع.م ) ۲۵ساله در صحنه فوت کرد و برادر دیگر نیز که از ناحیه شکم مجروح شده بود به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل پس از این ارتکاب از صحنه متواری می شود، تصریح کرد: به طور سریع با تشکیل پرونده قضایی موضوع شناسایی قاتل در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آّبادان یادآور شد: ماموارن پلیس با انجام تحقیقات اطلاعاتی و میدانی، موفق به شناسایی محل اختفای فرد قاتل شدند که پس از هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.

سرهنگ زلقی؛ گفت: متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی، دلیل و انگیزه خود از تیراندازی منجر به جرح و قتل پسر عموهایش را اختلاف مالی عنوان کرد.

وی افزود: پرونده قضایی علیه متهم تشکیل و از طریق دادسرا راهی زندان شد، تلاش برای کشف سلاح به کار رفته در صحنه ی جرم ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا