استانها

حراست سازمان منطقه آزاد کیش در دستان شیرزاده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، در جلسه معارفه سرپرست جدید اداره کل حراست سازمان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد؛ جعفر شیرزاده به عنوان سرپرست اداره کل حراست سازمان معرفی شد.

طی حکم صادر شده از سوی جعفر آهنگران رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به جعفر شیرزاده آمده است:

با توجه به تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل حراست سازمان تا تعیین مدیرکل منصوب می شوید.

امید است با دقت و شفافیت و با اتکال به الطاف الهی در ایفای وظایف موفق و موید باشید.

محمد ثاقب فرد در جلسه معارفه سرپرست اداره کل حراست سازمان، در خصوص تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر این که انتظار می رود حراست بدون سکوت در تمام فعل و انفعالات سازمان حضوری فعال و موثر داشته باشد، افزود: اقتدار و اعتبار سازمان به سلامت اداری وابسته است و نقش حراست در این فرایند انکارناپذیر است.

ثاقب فرد اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش را به عنوان یک رکن استراتژی در این سازمان برشمرد و گفت: جعفر شیرزاده به عنوان سرپرست اداره کل حراست سازمان که یکی از نیروهای قدیمی و خوش نام جزیره کیش هستند می تواند به عنوان یک فرد توانمند در این حوزه ایفای نقش کند.

ثاقب فرد همچنین از زحمات فرامرز صحرایی که در دوره مدیریت خود در حراست سازمان سبب ایجاد حس آرامش در این حوزه و ارائه خدمات ارزنده ای در راستای اهداف سازمان و اهتمام ویژه به ارزش های سرمایه های انسانی داشتند، قدردانی کرد.

سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش “حراست داخل سازمان، اماکن، املاک، حفظ و ارتقاء برند امنیت در کیش” را بخش عمده ای از ماموریت اداره کل حراست سازمان برشمرد.

به گفته پورعلی حفظ امنیت اجتماعی در راستای پیشگیری از وقوع نرخ جرایم و نا به هنجاری ها به عنوان سرمایه بزرگ برای کیش محسوب می شود که این مهم قابل مقایسه با نقاط مختلف کشور نیست.

وی با بیان این که حوزه های سرمایه گذاری و گردشگری در کیش از اهمیت بالای برخوردار است و باید در این حوزه ها امنیت و آرامش حاکم باشد، اظهار داشت: بر اساس قوانین و مقررات؛ سازمان به عنوان نماینده دولت وظایف “تامین بهداشت، فضاهای آموزشی و فرهنگی، ارایه خدمات عمومی با کیفیت و تامین آرامش و امنیت در کیش” را بر عهده دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش فرامرز صحرایی را فردی دانشگاهی، با تجربه و دارای دانش لازم در فضاهای کار حراست عنوان کرد و افزود: با توجه به این که مدیرکل حراست سابق سازمان از دانشی که برخوردار بود هیچ اقدامی را از نظر کمی و کیفی در حوزه حراست سازمان دریغ نکردند.

سعید پورعلی خاطر نشان کرد: جعفر شیرزاده از تجربه و آشنایی خوبی به فضا، مناسب ها، سرمایه گذاری ها و صنوف منطقه و معاونت های این سازمان دارند و این دانش و تجربه در مسیر ارتقا و بهبود فعالیت های حراست سازمان مفید واقع خواهد شد.

در پایان این جلسه جعفر شیرزاده سرپرست اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های فرامرز صحرایی، گفت: حراست ها در هر دستگاه چشم بینا مدیران و مسئولان بوده و همواره مشاور امین در حوزه های مختلف محسوب می شوند.

وی علاوه بر تعامل و همکاری مدیران در جهت تحقق بیانات مقام معظم رهبری که همانا خدمت رسانی به مردم را از اولویت ها و برنامه های کاری خود عنوان کرد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا