به گزارش سیلاد، در راستای ارتقای سطح کیفی ورزش جودو در بخش بانوان، نخستین جلسه تخصصی بانوان هیئت جودو هرمزگان برگزار شد.
این نشست مهم که در آکادمی جودو «قریب» برگزار شد، با حضور صبا حیدری، نایب رئیس هیئت جودو استان هرمزگان، و مربیان برجسته تیم منتخب، خانم کلثوم سیدیپور و خانم محدثه دهقانی صورت پذیرفت.
در این جلسه استراتژیک، محورهای اصلی برنامههای اجرایی استان مورد بررسی قرار گرفت. از جمله مباحث مطرح شده در این نشست میتوان به برنامهریزی برای برگزاری مسابقات آتی، تدوین برنامههای اردوهای تمرینی تیم و همچنین برگزاری دورههای تخصصی مربیگری و داوری برای ارتقای سطح علمی و فنی ورزشکاران و کادر فنی اشاره کرد.
این نشست گام مهمی در جهت توانمندسازی بانوان و تدوین نقشه راه موفقیت جودوکاران استان هرمزگان در سطح ملی محسوب میشود.















