سایت خبری
famaserver
  • خانه
  • عمومی
  • ورزش
  • اقتصاد
  • مسکن
  • بین الملل
  • جامعه
  • فناوری اطلاعات
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

گزارش رسانه‌های صهیونیستی از ناکامی تلاش‌ها برای تشکیل نیروی بین‌المللی در غزه

گزارش رسانه‌های صهیونیستی از ناکامی تلاش‌ها برای تشکیل نیروی بین‌المللی در غزه

6 ماه پیش
واکنش نتانیاهو به حمله استرالیا

واکنش نتانیاهو به حمله استرالیا

6 ماه پیش
حماس ترور فرمانده ارشد القسام را تایید کرد

حماس ترور فرمانده ارشد القسام را تایید کرد

6 ماه پیش
عراقچی: صلح و ثبات افغانستان تنها از مسیر همگرایی منطقه‌ای محقق می‌شود

عراقچی: صلح و ثبات افغانستان تنها از مسیر همگرایی منطقه‌ای محقق می‌شود

6 ماه پیش
غریب آبادی: مردم ایران هرگز تسلیم تهدیدات و تجاوزات نخواهند شد و متحد و منسجم در مقابل متجاوز خواهند ایستاد

غریب آبادی: مردم ایران هرگز تسلیم تهدیدات و تجاوزات نخواهند شد و متحد و منسجم در مقابل متجاوز خواهند ایستاد

6 ماه پیش
واکنش ایران به حمله خشونت آمیز در سیدنی استرالیا

واکنش ایران به حمله خشونت آمیز در سیدنی استرالیا

6 ماه پیش
مصر: همه گزینه‌ها از جمله راه‌حل نظامی را درمورد سد النهضه بررسی می‌کنیم

مصر: همه گزینه‌ها از جمله راه‌حل نظامی را درمورد سد النهضه بررسی می‌کنیم

6 ماه پیش
واکنش آمریکا به تیراندازی مرگبار در سیدنی

واکنش آمریکا به تیراندازی مرگبار در سیدنی

6 ماه پیش
رضا نصری: علی‌اکبر صالحی شایسته‌ترین گزینه نه برای مدیریت یک سفارتخانه، بلکه برای عهده‌دار شدن سمت پیشنهادی «نماینده ویژه ایران در جهان عرب» است

رضا نصری: علی‌اکبر صالحی شایسته‌ترین گزینه نه برای مدیریت یک سفارتخانه، بلکه برای عهده‌دار شدن سمت پیشنهادی «نماینده ویژه ایران در جهان عرب» است

6 ماه پیش
ادعای اوکراین درباره حملات نظامی دقیق به عمق خاک روسیه

ادعای اوکراین درباره حملات نظامی دقیق به عمق خاک روسیه

6 ماه پیش

Home » ادارات باید فرماندهان مدیریت مصرف باشند

ادارات باید فرماندهان مدیریت مصرف باشند

زمان انتشار: 23 ژوئن 2026 ساعت 1:04

دسته بندی: استانها

شناسه خبر: 2967523

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ادارات باید فرماندهان مدیریت مصرف باشند

ادارات باید فرماندهان مدیریت مصرف باشند

به گزارش خبرگزاری سیلاد استان سمنان ،در این نشست  مهدی پاک‌طینت رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم، با اشاره به شرایط حساس کشور اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در سه عرصه مهم شامل جنگ تحمیلی دشمنان، جنگ اقتصادی و جهاد در حوزه ناترازی انرژی در حال مقابله و ایستادگی است و موفقیت در هر یک از این حوزه‌ها نیازمند مشارکت، همدلی و مسئولیت‌پذیری آحاد جامعه است.

وی با تشریح ابعاد مختلف موضوع ناترازی انرژی، مدیریت مصرف را یکی از مهم‌ترین راهکارهای عبور از شرایط کنونی دانست و افزود: در کنار توسعه زیرساخت‌های تولید، اصلاح الگوی مصرف و بهره‌گیری از ظرفیت‌های انرژی‌های تجدیدپذیر به ویژه انرژی خورشیدی، از الزامات اساسی برای تأمین برق پایدار کشور محسوب می‌شود.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به اهمیت نقش دستگاه‌های اجرایی در مدیریت مصرف برق گفت: ادارات به عنوان الگوی مصرف در جامعه، وظیفه‌ای مضاعف در اجرای برنامه‌های مدیریت بار و رعایت الگوی مصرف دارند و همکاری این بخش می‌تواند نقش مؤثری در کاهش ناترازی انرژی و پایداری شبکه برق ایفا کند.

پاک‌طینت همچنین به اقدامات گسترده مجموعه صنعت برق استان در شرایط بحرانی و دوران موسوم به «جنگ انرژی» اشاره کرد و گفت: کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به صورت شبانه‌روزی در راستای حفظ پایداری شبکه، تأمین برق مطمئن مشترکان و مدیریت شرایط اضطراری تلاش کرده‌اند و با وجود محدودیت‌ها، خدمت‌رسانی به مردم بدون وقفه ادامه داشته است.

در ادامه این نشست، حجت‌الاسلام قربانبان فرمانده پایگاه بسیج جهاد کشاورزی، با اشاره به درس‌های مکتب عاشورا و تقارن این ایام با ماه محرم، سه مؤلفه «صبر و استقامت»، «عزت» و «اتحاد» را از عوامل اصلی پیروزی در عرصه‌های مختلف دانست و بر ضرورت بهره‌گیری از این آموزه‌ها در مواجهه با چالش‌های امروز کشور تأکید کرد.

همچنین مرتضی ابوالخیران رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان سمنان، ضمن تقدیر از حضور میدانی و تلاش‌های دکتر پاک‌طینت و مجموعه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در مدیریت شرایط بحرانی، به ویژه در روزهای پایانی سال و همزمان با وقوع حوادث ناشی از اقدامات متخاصمان و آسیب به بخشی از شبکه برق استان، از عملکرد جهادی و مسئولانه مجموعه صنعت برق استان قدردانی کرد.

وی مدیریت مصرف برق، توسعه فرهنگ صرفه‌جویی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در کاهش ناترازی انرژی را از مهم‌ترین ضرورت‌های امروز کشور برشمرد و بر نقش بسیج ادارات در ترویج این فرهنگ تأکید کرد.

در پایان این مراسم، میثاق‌نامه «طرح ملی سبا» با هدف ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی و جلب مشارکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های صرفه‌جویی به امضای حاضران رسید.

برچسب ها
استان سمنان
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • رئیس توزیع برق شهرستان لنگرود: احداث دوفیدرفشارمتوسط جهت تقویت شبکه زیرساخت شهرلنگرود 3 ثانیه پیش
  • استخرهای کشاورزی؛ تله مرگ در روزهای گرم تابستان
    استخرهای کشاورزی؛ تله مرگ در روزهای گرم تابستان 17 ثانیه پیش
  • تماس قالیباف با خانواده شهید ۹ساله میناب
    تماس قالیباف با خانواده شهید ۹ساله میناب 27 ثانیه پیش
  • بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی در محورهای مواصلاتی استان سمنان در آستانه مراسم تشییع
    بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی در محورهای مواصلاتی استان سمنان در آستانه مراسم تشییع 38 ثانیه پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • استانها 16825
  • اقتصاد 12159
  • بازار مالی 2521
  • بین الملل 14490
  • تبلیغات 31
  • جامعه 10132
  • دانش 7584
  • عمومی 1926
  • فناوری اطلاعات 8084
  • فیلم 3546
  • کاریکاتور 519
  • مسکن 1982
  • ورزش 23778

جدیدترین مقالات

  • رئیس توزیع برق شهرستان لنگرود: احداث دوفیدرفشارمتوسط جهت تقویت شبکه زیرساخت شهرلنگرود 5 ساعت پیش
  • استخرهای کشاورزی؛ تله مرگ در روزهای گرم تابستان
    استخرهای کشاورزی؛ تله مرگ در روزهای گرم تابستان 5 ساعت پیش
  • تماس قالیباف با خانواده شهید ۹ساله میناب
    تماس قالیباف با خانواده شهید ۹ساله میناب 5 ساعت پیش
  • بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی در محورهای مواصلاتی استان سمنان در آستانه مراسم تشییع
    بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی در محورهای مواصلاتی استان سمنان در آستانه مراسم تشییع 5 ساعت پیش
  • ثبت بیش از ۴۲ میلیون آمد و شد در جاده‌های مواصلاتی هرمزگان
    ثبت بیش از ۴۲ میلیون آمد و شد در جاده‌های مواصلاتی هرمزگان 5 ساعت پیش

لینکهای پیشنهادی

فاماسرور |  دانلود رایگان نرم افزار |  کلاس آنلاین

میزبانی در هاست ویندوز فاماسرور