تولد دوباره سنچری؛ از یک خودروی نمادین تا یک برند فوقلوکس مستقل
زمان انتشار: 22 اکتبر 2025 ساعت 11:10
دسته بندی: فناوری اطلاعات
شناسه خبر: 2863460
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تولد دوباره سنچری؛ از یک خودروی نمادین تا یک برند فوقلوکس مستقل
به گزارش سیلاد و به نقل از الکترک، این برند جدید قرار است به طور بینالمللی عرضه شده و با رقبایی مانند رولزرویس و بنتلی رقابت کند.
سنچری که نخستین بار در سال ۱۹۶۷ و به مناسبت صدمین سالگرد تولد بنیانگذار تویوتا، ساکیچی تویودا، معرفی شد، همواره بهعنوان نماد لوکسترین خودروی تویوتا و انتخاب اصلی مقامات ارشد ژاپنی شناخته میشد. اکنون با معرفی نسل جدید آن در سال ۲۰۲۳ در قالب یک شاسیبلند هیبریدی قابلشارژ (PHEV)، این مدل نقشه راه خود را تغییر داده و به یک برند کامل ارتقا یافته است.
تویوتا پیشنمایشی از این خودروی جدید را ارائه کرده و جزئیات بیشتر در نمایشگاه ژاپن موبایلیتی ۲۰۲۵ که از ۳۰ اکتبر (۸ آبان ۱۴۰۴) آغاز میشود، فاش خواهد شد.