ورزش

بانوی ملی پوش تنیس: قبل از بازی در اتاقم بستری بودم

به گزارش خبرنگار اعزامی سیلاد به چین، مشکات‌الزهرا صفی، ملی‌پوش تنیس کشورمان در نخستین دیدارش به مصاف حریفی از چین تایپه رفت که مغلوب وی شد. صفی که ست اول را با نتیجه ۶ بر صفر واگذار کرده بود، در حالی‌که در ست دوم با نتیجه ۴ بر صفر از حریفش عقب بود از ادامه مسابقه انصراف داد تا بازنده این دیدار لقب بگیرد و از گردونه مسابقات حذف شود.

مشکات‌الزهرا صفی درباره اینکه به خاطر بیماری نتوانسته در نخستین مسابقه‌ بازی‌های آسیایی عملکرد خوبی داشته باشد، اظهار داشت: با آمادگی خوبی وارد بازی‌ها شده بودم و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشتم. اما دو روز قبل از مسابقه‌ام مریض شدم، بیماری مرا انداخت و در اتاقم بستری شدم. به خاطر محدودیت دارویی که برای دوپینگ بازیکنان وجود دارد، نتوانستم درمانم ادامه دادم. با هر توانی که شده بود، با سختی خودم را به مسابقه رساندم. بدنم به شدت افت کرده بود، آمادگی خوبی نداشتم و بازی خودم را انجام ندادم. این اتفاقات هم جزیی از ورزش قهرمانی است و برای هر ورزشکاری قبل از مسابقه‌اش پیش می‌آیید. امیدوارم در مسابقات بعدی بهترین عملکردم را داشته باشم و بدون بیماری و سالمتر کارم را انجام بدهم.

وی در مورد مسابقات بعدی‌اش افزود: تنیس مسابقات پرفشاری دارد و پس از اینجا در رقابت‌های بزرگسالان آنتالیا ترکیه شرکت خواهم کرد. بعد از ریکاوری و برطرف شدن بیماری‌ام امیدوارم عملکرد بهتری داشته باشم.

۲۵۸۲۵۸

مجله خبری سیلاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا