ویژگی میزبان دردسرساز در ویلاهای اجارهای
۵ ویژگی میزبان دردسرساز در ویلاهای اجارهای مسئله اقامت در سفر یکی از مهمترین مواردی است که باعث میشود در سفر به شما خوش بگذرد. در واقع علاوه بر بازدید از جاذبههای مقصد، گردش در شهر، خرید…
۵ ویژگی میزبان دردسرساز در ویلاهای اجارهای
مسئله اقامت در سفر یکی از مهمترین مواردی است که باعث میشود در سفر به شما خوش بگذرد. در واقع علاوه بر بازدید از جاذبههای مقصد، گردش در شهر، خرید، امتحان کردن غذاهای جدید خوشمزه، اگر میخواهید سفر راحت و فراموشنشدنی را تجربه کنید، باید اقامت راحتی هم داشته باشید تا کیف سفرتان کوک شود.
مسافران هم متأسفانه در سفر به بسیاری از موارد توجه نمیکنند و صرفاً با هزینه مناسب یا منظره جذاب و زیبای ویلا میخواهند آن را اجاره کنند و ممکن است چند روز بعد پشیمان شوند یا به مشکلات ویلا پی برده و با مالک به اختلاف بخورند. به همین خاطر ۵ مورد مهم در مورد مالکهای دردسرساز را برایتان آوردیم تا اگر هر کدام از این موارد را در اجاره ویلا دیدید، سریعاً سراغ انتخاب ویلای دیگری رفته و سفرتان را به ریسک نیندازید!
قوانین را کامل توضیح نمیدهند!
مالک دردسرساز قوانین ویلا را کامل برای مسافرانش توضیح نمیدهد! همیشه یادتان باشد هر ویلایی قاعده و قانون خاص خودش را دارد، مثلاً اگر میخواهید دستهجمعی سفر بروید، میدانید که برخی مالکها ویلایشان را فقط نهایتاً تا ۱۰ نفر اجاره میدهند، مخالف اجاره ویلا به گروههای مجرد هستند یا با همراه داشتن سگ و گربه یا هر حیوان خانگی دیگری موافق نیستند.
از رویا تا واقعیت، ماجرای خواندنی ویلای اجاره ای چیست؟
مالکی که چنین قوانینی برای ویلایش گذاشته، موظف است که در صفحه اختصاصی هر ویلا برای رزرو آنلاین این موارد را توضیح داده و به اطلاع مسافر برساند. در نتیجه یادتان باشد که پیش از رزرو ویلا قوانین آن را بخوانید و به مالکی اعتماد کنید که تمام موارد را برایتان توضیح داده باشد.
به وضعیت بهداشت خانه توجهی ندارند!
مالک دردسرساز نسبت به نظافت و بهداشت ویلایش سختگیر نیست و به آن توجهی ندارد. از آن طرف هم هیچ مسافری دوست ندارد در ویلایی اقامت کند که سرویس بهداشتی بعد خروج مهمان قبلی نظافت نشده یا مثلاً اتاقهای ویلا جاروکشی نشده باشد. به همین خاطر بهتر است که پیش از رزرو آنلاین ویلا به تجربه مهمانان قبلی در مورد وضعیت بهداشت و نظافت توجه کنید.
البته در این مورد همیشه کسانی هستند که وسواس زیادی هم دارند؛ اما با خواندن تجربه مهمانان قبلی بهصورت میانگین شما به وضعیت بهداشت خانه پی خواهید برد. یادتان باشد مالکی که به بهداشت ویلایش برای تحویل دادن به مسافر جدید توجه نکند، برای حقوق مسافر هم احترامی قائل نیست و بهتر است که سراغ انتخاب ویلای دیگری بروید.
امنیت ویلا را دستکم میگیرند
مالک دردسرساز توجهی به امنیت ویلایش ندارد، در حالی که این مسئله برای مسافری که میخواهد شب در ویلا بخوابد یا در شهر بگردد و وسایلش را در خانه بگذارد، اهمیت ویژه دارد.
در این مورد باید حتماً ویلایی را انتخاب کنید که قفل محکمی داشته باشد و خودتان هنگام تحویل گرفتن خانه جلوی مالک از کارکرد درست قفل یا مثلاً ریموت پارکینگ مطمئن شوید. در اتاقها باید به خوبی بسته شده و اگر کلید دارد، حتماً قفل شود. اگر اتاقها تراس دارد، در تراس باید به خوبی کیپ شده و قفل شود. اگر ویلا جنگلی یا لب ساحل است باید حریم مشخصی مانند نرده یا دیوار بلند با همسایهها و خیابان داشته باشد و امنیت مسافر تأمین شود. یادتان باشد که در زمان تحویل گرفتن ویلا، تأمین امنیت مسافر بر عهده مالک است.
از مهمانان قبلی نمره کم و منفی گرفتند
بهعنوان نکته چهارم یادتان باشد، مالکی که از مهمانان قبلی نمره کم گرفته باشد، قابلاعتماد نیست و به حقوق شما احترام نمیگذارد.
در زمان رزرو آنلاین ویلا شما میتوانید نظر مسافران قبلی را درباره مواردی مانند ساعت دقیق تحویل گرفتن خانه (از ساعت ۱۴)، خوشقولی و یا نحوه برخورد میزبان، دسترسی ویلا و لوکیشن و موارد مشابه بخوانید. در این مورد بازهم ممکن است برخی افراد وسواس خاصی داشته باشند؛ اما به طور کلی با نگاه کردن به پیامها و امتیازات متوجه میشوید که مالک چه برخوردی با مهمانانش داشته و چقدر به حقوقشان احترام گذاشته است.
امکانات کاملی برای ویلا در نظر نگرفتند!
آخرین نکته فراهم کردن امکانات کامل برای مسافر است. مالک بر اساس متراژ ویلا، دسترسی و لوکیشن، چشمانداز و سایر موارد مشابه قیمت مشخصی برای ویلایش تعیین کرده و آن را برای اجاره معرفی میکند. به همین اندازه هم موظف است که امکانات مشخصی را برای اقامت راحت مسافر در نظر گرفته و فراهم کند.
از جمله این امکانات مهم باید به وسایل آشپزخانه مانند یخچال و اجاقگاز، سیستم سرمایشی و گرمایشی خانه، تلویزیون، تختخواب یا وسایل خواب مانند پتو، بالشت و … اشاره کرد. مالک دردسرساز توجهی به امکانات خانه ندارد و ممکن است ویلایی را تحویل مسافر دهد که گازش خراب باشد یا یخچالش به خوبی کار نکند که همین مسئله ساده میتواند اقامت راحت و بدون دردسر را تا حدی مختل کند، پس یادتان باشد در رزرو ویلا سراغ موردی بروید که امکانات خوب و مناسبی داشته باشد و خودتان هم زمان تحویل گرفتن خانه از کارکرد درست این امکانات مطمئن شوید.
بهترین ویلا را برای اقامت در سفر را چگونه پیدا کنم؟
با این ۵ مورد از مالکهای دردسرساز که برایتان گفتیم شاید تا اینجا رزرو آنلاین خانه و ویلا کمی برایتان سخت و مشکل شده باشد؛ به همین خاطر میخواهیم کارتان را راحت کنیم و پیشنهاد کنیم تا از سایتهای معتبر اجاره خانه مانند اقامت ۲۴% جاجیگا، میهمان شو، شب، جاجو و جاباما ویلا و خانه بگیرید.
این سایتها برای اقامت شما قرارداد موقت دارند، بعد از پرداخت آنلاین کد رزرواسیون میدهند، مالک را تأیید کرده و عکسهای واقعی از خانه و ویلا را در سایتهایشان نمایش میدهند، به شکایات مسافران رسیدگی کرده و در صورت بروز مشکل با مالک برخورد میکنند. به همین خاطر بدون نگرانی بابت مالک دردسرساز و با خیال راحت میتوانید از این پلتفرمها ویلا بگیرید و اقامت خوشی را در سفر داشته باشید.