استانها

هیچ بیماری در قزوین نباید از خدمات درمانی محروم شود

به گزارش خبرگزاری سیلاد از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین به مناسبت هفته بیمه سلامت  با حضور در اداره بیمه سلامت استان قزوین با مدیرکل، معاونان و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو و از خدمات آنها تجلیل کرد.

جمالی پور در این بازدید اظهارکرد: تامین نیازهای درمانی مردم و کاهش هزینه های آنها یک رسالت مهم است که دولت با همه تنگناها آن را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

وی بیان کرد: در اداره بیمه سلامت خوشبختانه ارتباط نظام مند و سازمان یافته ای با مردم برقرار شده که شاید در کمتر دستگاهی این وضعیت وجود دارد و خدمات شما به شریف ترین قشر جامعه داده می شود و مردم روستایی و کم درآمد خدمات خوبی دریافت می کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: تاکنون هیچ شکایت و یا گلایه ای از این اداره به استانداری منعکس نشده و ارزیابی ها نشان می دهد مدیریت این مجموعه فردی مردمی و خدمتگذار است و با مجموعه نیز خوب رفتار شده و کرامت مردم هم حفظ شده که ارزشمند است.

وی یادآورشد:  مجموعه کارکنان بیمه سلامت از مجموعه های پای کارهستند و رضایت مندی مردم نشان می دهد یک نظام اجتماعی خوبی وجود دارد که از منافع سازمان و مردم صیانت می کند و ارزش افزوده خوبی هم ایجاد کرده است.

جمالی پور اظهارکرد: خدمت به مردم بویژه افراد کم درآمد، فقیر، نیازمند و ضعیف جامعه یک وظیفه اخلاقی و دینی است که عاقبت بخیری دارد زیرا بندگان ضعیف مقرب درگاه الهی هستند و کسانی که به مردم ناتوان خدمت می کنند نزد خدا جایگاه بالایی دارند.

استاندار قزوین تصریح کرد: عزت و برکت در خدمت به محرومان است و هر گاه دست کسی را گرفتیم خداوند به ما لطف کرده و هر جا به مردم پشت کردیم و فقط سراغ ثروتمندان، توانمندان و مدیران رفتیم حتما باخته ایم.

وی گفت: امروز که زندگی برای مردم سخت تر شده از شما انتظار داریم آنچه در توان دارید برای خدمت به مردم ضعیف جامعه به کار گیرید تا رضایت خداوند نیز جلب شود.

جمالی پور اضافه کرد: اینکه برای من استاندار کار کنید ارزش ندارد چون از نظر سازمانی مجبورید اما در خدمت به نیازمندان و نجات جان بیماران کم درآمد و ناتوان اگر انگیره خدمت داشته باشید بیانگر روحیه معنوی و ایمانی شماست که ارزش بیشتری دارد.

استاندار قزوین تصریح کرد: مراقب باشید حتی یک بیمار به دلیل مشکلات مالی از پذیرش در بیمارستان باز نماند و پیشنهاد می کنیم یک سامانه پیامکی درست کنید تا که اگر کسی بیمه نداشت به سرعت دفترچه بیمه در محل صادر شود تا بتواند از خدمات درمانی در همه بیمارستانهای دولتی برخوردار شود.

جمالی پور از مدیریت خوب دکتر بهرامی مدیرکل بیمه سلامت و همکاری و تلاش دکتر نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم تشکر کرد و در خصوص گزارش ارائه شده مبنی بر این که هیچ زیر میزی در استان قزوین نداریم گفت: دکتر نامدار مدیر بسیار همراهی در استان هستند و الحق و الانصاف در این دو سال با تلاش شبانه روزی خود و مجموعه کادر درمانی و پزشکی موجب شدند تا وضعیت را بخوبی مدیریت کنیم.

وی اضافه کرد: بسیار خوشحالیم با مدیریت سالم مجموعه دانشگاه علوم پزشکی با پدیده زیرمیزی در استان مواجه نیستیم و این وضعیت نشان می دهد مجموعه پزشکی و درمانی استان انسان های شریف و متعهدی هستند که با درک شرایط مردم و استان به سوگند خود وفادار مانده اند که جای تقدیر دارد.

استاندار قزوین تصریح کرد: البته در شرایط سخت کنونی اگر خدای ناکرده در هر نقطه کشور اگر پزشکی سوگند خود را نادیده گرفته و با زیر میزی و رومیزی زندگی خود را به حرام آلوده کند، حتی یک روز شایسته نیست در لباس مقدس پزشکی بماند و باید پاکسازی شود.

وی گفت: هر جا تخلفی صورت می گیرد حتما نظارت ها ضعیف است و جا دارد از ریاست دانشگاه علوم پزشکی که با سلامت نفس خود و مجموعه دانشگاه و نظارت مستمر مراقب بودند تخلفی صورت نگیرد تشکر و قدردانی می کنیم.

استاندار قزوین در ادامه از بخش های مختلف اداره کل بیمه سلامت بازدید و با اهدای شاخه های گل از خدمات کارکنان این اداره تقدیر کرد.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا