ورزش

لجبازی کالدرون با پرسپولیسی‌ها!

به گزارش خبرگزاری سیلاد؛ در حالی که باشگاه پرسپولیس این روزها همچنان منتظر نشستن پول به حساب سرمربی سابق آرژانتینی خود در کشور سوییس و تاییدیه وکیل‌اش به فیفا برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرمزها است که بر اساس برخی شنیده ها او در کشورهای همسایه دارای حساب بانکی بود اما از دادن آن خودداری کرد.

شنیده ها حاکی از این است که کالدرون یک حساب بانکی در کشور قطر دارد که بسیاری از نقل و انتقالات مالی او از طریق این حساب انجام می شود اما به نظر می رسد بدقولی های باشگاه پرسپولیس با او باعث شد تا او در این زمینه با قرمزها همکاری نکند و همچنان تاکید کند که تنها باید طلب او و دستیارش به حساب او در سوییس واریز شود.

در زمان حضور او در پرسپولیس مدیران این باشگاه دستمزد این مربی را به حسابی که در کشور قطر داشت واریز می کردند و رسید واریز را به او و مدیربرنامه هایش ارائه می کردند، صدری هم با اطلاع از این موضوع که اسنادش در بخش مالی باشگاه موجود است از کالدرون و وکیل‌اش خواسته بود تا حساب بانکی در کشورهای همسایه معرفی کند که گویا او با این حرکت به نوعی با پرسپولیسی‌ها لجبازی کرد تا انتقال پول از ایران به حساب او در سوییس با مدت زمان بیشتری مواجه شود.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است تحریم های بانکی مشکلی برای این انتقال به حساب کالدرون به وجود نیاورد تا آنها پس از تاییدیه وکیل این مربی آرژانتینی پنجره نقل و انتقالی خود را باز کنند. باید دید پول با حساب کالدرون می نشیند یا نه.

۲۵۷ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا