بین الملل

صفری با مسرور بارزانی دیدار کرد

به گزارش سیلاد، در این دیدار که نصرالله رشنودی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل نیز حضور داشت طرفین راه های تقویت وتوسعه همکاری های تجاری و اقتصادی، فنی و مهندسی و تحولات عراق  را بررسی کردند.

مهدی صفری در این دیدار ضمن اشاره به روابط دیرینه و مستحکم کشورمان با اقلیم کردستان، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقاء سطح مبادلات، تقویت وتوسعه روابط در زمینه های مختلف اعلام کرد.

صفری همچنین در ادامه برنامه های سفر خود در محل اتاق بازرگانی اقلیم کردستان در اربیل با “دارا جلیل خیاط “رئیس و اعضای اتاق بازرگانی اقلیم کردستان عراق دیدار و رایرنی کردند.

 در این دیدار که “نصرالله رشنودی” سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل نیز حضور داشت طرفین راه های تقویت وتوسعه همکاری های تجاری و بازرگانی و تقویت روابط فی مابین را مورد بحث وتبادل نظر قرار دادند.

صفری با مسرور بارزانی دیدار کرد

در این دیدار اعضاء اتاق بازرگانی اقلیم کردستان نظرات و پیشنهادات خود را در مورد تقویت روابط تجاری، بازرگانی و اقتصادی ارائه کردند.

 صفری در این دیدار آمادگی جمهوری اسلامی ایران، برای ارتقاء فعالیت ها وتبادلات فی مابین در زمینه های مختلف را اعلام کرد.

“دارا جلیل خیاط ” نیز آمادگی تجار و بازرگانان اقلیم را برای تحقق این امر اعلام داشت و خواستار تسهیل مسئولان ایرانی پایانه های مرزی در این خصوص و رفع موانع موجود  شدند.

گفتنی است که معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و هیات همراه در ادامه سفر خود به منطقه اربیل اقلیم کردستان عراق  با مسئولان و نمایندگان تعدادی از شرکت های فنی و مهندسی ایرانی در این منطقه نیز دیدار و رایزنی کردند.

در این دیدار که سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در اربیل  نیز حضور داشت، مشکلات  شرکت های مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

۳۱۱۳۱۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا