استانها

شبکه فشار متوسط هوایی چهار مداره اتوبان حرم تا حرم جابه جا می شود

به گزارش خبرگزاری سیلاد استان سمنان سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان آرادان با عنوان این مطلب گفت: اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی روستای داورآباد، بهینه‌سازی پست هوایی روستای یاتری علیا، بهسازی شبکه فشار ضعیف هوایی روستای ده نمک و اصلاح شبکه خیابان شهید مطهری کهن آباد، به عنوان پروژه های در دست اقدام این مدیریت است.

رحمان اشرفی بیان کرد: از شروع سال جاری تا به حال و به منظور تأمین برق اشتراک های جدید، دو هزار و ۳۴۲ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف احداث گردیده و عملیات اصلاح و بهینه سازی چهار هزار و ۷۰۰ متر شبکه توزیع برق شهرستان نیز به اجرا در آمده است.

وی با اشاره به این که برای تغذیه برق مشترکین، ۹ ایستگاه هوایی توزیع برق به قدرت یک هزار و ۲۵ کیلوولت آمپر احداث شده افزود: هم اینک ظرفیت پست های برق شهرستان به ۶۵ هزار و ۳۱۰ کیلوولت آمپر رسیده است.

وی یادآور شد: در راستای پروژه های کاهش تلفات انرژی الکتریکی و پیشگیری از سرقت احتمالی سیم مسی، یک هزار و ۵۱۰ متر کابل خودنگهدار نیز احداث و بهره‌برداری رسیده است.

اشرفی تصریح کرد: از آغاز امسال تا زمان حاضر، ۱۶ پروژه عمرانی برق رسانی در نقاط مختلف شهرستان، با صرف اعتباری به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال اجرایی شده است. 

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا