ورزش

سردار آزمون ۱۰۰ تایی شد/عکس

به گزارش خبرگزاری سیلاد، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ ظهر امروز در حالی دیدارش در لیگ برتر روسیه را مقابل اورال برگزار کرد و به تساوی بدون گل رسید که سردار آزمون را ۹۰ دقیقه در ترکیب خود داشت که البته این مهاجم ایرانی نتوانست گلزنی کند.

سردار آزمون که در فصل جاری لیگ برتر روسیه ۱۲ بار به میدان رفته، علاوه بر دادن یک پاس گل، ۷ گل هم در این مدت به ثمر رسانده و در جایگاه دوم جدول برترین گلزنان قرار گرفته، اما امروز یک اتفاق مثبت برای این ستاره ایرانی رخ داد و او به یک رکورد در باشگاه خود رسید.

ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ امروز صدمین بازی رسمی خود برای این باشگاه روسی را مقابل اورال انجام داد و البته بدشانس بود که در طول حضورش در زمین نتوانست گلزنی کند.

سردار آزمون که در نقل و انتقالات زمستانی فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ برتر روسیه از روبین کازان به زنیت سنت‌پترزبورگ پیوست و طی سه سال اخیر سه قهرمانی در این رقابت‌ها تجربه کرد، امروز به رکورد ۱۰۰ بازی برای این تیم رسید.

مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در طول سه فصل کامل حضور در لیگ برتر روسیه ۷۶ بار در این رقابت‌ها به میدان رفته و ۵۲ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل داده و علاوه بر آن، در جام حذفی نیز سه بار و در سه مسابقه سوپر کاپ روسیه بازی کرده و سه گل هم در این رقابت‌ها زده است.

باشگاه زنیت با انتشار این تصویر از سردار آزمون و نمایش عدد ۱۰۰ ، آمار بازی او در تیم روسی را به نمایش گذاشت و به مهاجم ایرانی خود تبریک گفت

در کنار رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و سوپر کاپ روسیه از سال ۲۰۱۹ تاکنون، سردار آزمون در ۴ مسابقه لیگ اروپا سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و در ۱۴ بازی لیگ قهرمانان اروپا هم در ترکیب تیمش قرار گرفته و ۳ گل زده و یک پاس گل ثبت کرده است.

بنابر این، سردار آزمون در مجموع ۱۰۰ بازی رسمی داخلی و اروپایی برای زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه توانسته ۶۱ گل به ثمر رساند و ۱۴ پاس گل در کارنامه‌اش ثبت کند؛ آماری درخشان که او را مورد توجه دیگر تیم‌های اروپایی هم قرار داده و احتمال دارد در پایان فصل موجب جدایی او از زنیت شود.

سردار آزمون ۱۰۰ تایی شد/عکس

۲۵۶ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا