استانها

رشد ۴۷ درصدی کمک‌های مردمی به ستاد دیه اصفهان/رهایی ۳۷۵ زندانی جرایم غیرعمد

اسدالله گرجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیلاد اظهار کرد: سختگیری‌ها در پذیرش دادخواست اعسار مددجویان معسر و بدهکار زندانی از جمله مشکلات ستاد دیه استان اصفهان است و امیدواریم در این زمینه دستگاه قضائی تسهیل گری کند.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه با همراهی خیران طی هفت ماه نخست امسال موفق به آزادی ۳۷۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان شده‌ایم، اضافه کرد: ۱۴ نفر از این زندانیان زن بودند که با بدهی بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان آزاد شدند. ۴۷ درصد آزادسازی ها به صورت حق الگذشت بود و مردم از حق خود برای آزادی هم نوع گذشتند.

رئیس ستاد دیه استان اصفهان افزود: مبلغ ۵۷ میلیارد تومان از بدهی زندانیان از طریق گذشت شکات، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از طریق کمک خیران و نیکوکاران و مبلغ ۲۴ میلیارد تومان از طریق اعسار و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از طریق صندوق تأمین خسارت‌های بدنی وقت تسهیلات تأمین شده است.

وی با تاکید بر کمکهای خیران به ستاد دیه استان اصفهان گفت:  از ابتدای سال تاکنون شاهد رشد ۴۲درصدی وصولات، ۷۳ درصدی گلریزان و ۱۸ درصدی کمک های متفرقه بودیم که در مجموع نسبت به سال گذشته از ابتدای سال تاکنون، رشد کمک های مردمی با ۴۷ درصد همراه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا