استانها

راه یابی تیم آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به جمع ده تیم برتر مرحله گروهی سیزدهمین المپیاد علمی کشور

به گزارش خبرگزاری سیلاد استان چهارمحال وبختیاری، دکتر اکبر سلیمانی با اعلام این خبر افزود: المپیاد علمی دانشجویی به طور سالانه و با هدف ترویج تفکر خلاق، انتقادی،‌ تشویق کارتیمی، تقویت فعالیت های بین رشته ای، تلاش جهت ارتقاء توانمندی دانشجویان در نقد و حل مسائل نظام سلامت کشور توسط مدیریت امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت برگزار می گردد.

به گفته وی، کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای دانشگاه های علوم پزشکی بدون در نظر گرفتن معدل کل و سال تحصیلی می توانند در المپیاد شرکت نمایند که هر ساله پس از اعلام زمان آزمون ثبت نام دانشجویان در حیطه های ۶ گانه در دانشگاه توسط مرکز مطالعات دانشگاه صورت می گیرد و با همکاری مسئولین حیطه ها که اعضای هیئت علمی علاقه مند به همکاری مراکز مطالعات می باشند توانمندسازی دانشجویان آغاز می شود .

دکتر سلیمانی تصریح کرد: پس از شرکت در آزمون مرحله دانشگاهی در هر حیطه ۵ نفر جهت شرکت در مرحله غربالگری کشوری معرفی می شوند و برگزیدگان این مرحله در بخش های انفرادی و گروهی در مرحله نهایی المپیاد کشوری شرکت می کنند.

به گفته وی، در سیزدهمین دوره المپیاد در دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد در مرحله غربالگری کشوری ۶ نفر از دانشجویان دانشگاه به مرحله نهایی راه یافتند که به حول و قوه الهی و تلاش این عزیزان و مسئولین حیطه ها، ۵ دانشجو موفق به کسب افتخار برای دانشگاه شدند.

دکتر سلیمانی در ادامه با اشاره به اعضای هیئت علمی مسئول حیطه ها خانم ها دکتر معصومه رحیمی مسئول حیطه آموزش پزشکی، دکتر تینا جعفری مسئول حیطه تفکر علمی در علوم پایه، دکتر معصومه معزی مسئول حیطه مدیریت و آقایان دکتر کوروش اشرفی مسئول حیطه کارآفرینی،و علی کریمی دانشجوی دندانپزشکی و مدال آور سال قبل همکار مرکز مطالعات در حیطه کار افرینی، دکتر شهرام طهماسبیان مسئول حیطه مطالعات میان رشته ای و دکتر فرشاد یداللهی مسئول حیطه استدلال بالینی گفت: نجمه قاسمی، سید مهدی عدنانی و فریما رئیسی در حیطه آموزش پزشکی، شهریار کرمانی در حیطه تفکر علمی در علوم پایه، ساجده صابری در حیطه کار آفرینی و عارفه شیروانی در حیطه مدیریت راه یافتگان به مرحله غربالگری کشوری بودند.

به گفته وی، از بین دانشجویان راه یافته به مرحله غربالگری کشوری نجمه قاسمی دانشجوی رشته پزشکی و سید مهدی عدنانی از دانشجویان رشته پرستاری در حیطه اموزش پزشکی موفق به کسب مدال طلا شدند.

وی تصریح کرد: فریما رئیسی دانشجوی رشته پزشکی نیز در حیطه آموزش پزشکی موفق به کسب مدال نقره و شهریار کرمانی از دانشجویان رشته پزشکی در حیطه تفکر علمی در علوم پایه صاحب مدال برنز و ساجده صابری از دانشجویان رشته دندانپزشکی در حیطه کار آفرینی موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پایان خاطر نشان کرد: تیم آموزش پزشکی دانشگاه متشکل از خانم ها قاسمی، رئیسی و اقای عدنانی به جمع ده تیم برتر مرحله گروهی راه یافتند.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا