استانها

دولت سیزدهم نماد اتکا به توان و ظرفیت داخلی است

به گزارش خبرگزاری سیلاد از قزوین؛ احمد وحیدی، وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، اظهارکرد: اگر یک لحظه توجه و فکر کنیم که جمهوری اسلامی نبود این دنیا چه می شد، مردم ستم دیده فلسطین که از اولین حقوق خود بی بهره هستند به امید چه کسی می خواستند مبارزه کند.

وی گفت: اگر جمهوری اسلامی نبود مردم مظلوم یمن و جهان اسلام به امید چه کسی می خواستند مبارزه کنند و مردم مستضعف در عالم به امید چه کسی مقاومت می کردند.

وزیر کشور اضافه کرد: جمهوری اسلامی به برکت انوار اهل بیت (ع) امروز پیامی در دنیا دارد که انسان ها را زنده و امیدوار می کند و به آینده ای بزرگ به حرکت در می آورد .

این مسوول گفت: قداست جمهوری اسلامی فرامرزی، فرا زمانی و مکانی است و این مردمی که چنین بیرقی را بلند کرده و چنین حرکتی را آغاز کرده اند و تا اینجا استوار و محکم به جلو آمده اند حقا مستحق خدمت شایسته هستند.

وی اضافه کرد: چه توفیقی شایسته تر که انسان در خدمت چنین گروهی باشد که استکبار از نام آنها می ترسد و از اینکه تسلیم ناپذیر مقابل همه استکبار دنیا ایستاده اند به خود می لرزد.

وحیدی ادامه داد: به همین دلیل انواع تهمت ها از جنگ اقتصادی و رسانه ای را علیه ما اعمال کرده اند و ایران اسلامی را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.

وی گفت: آمریکایی ها که در انتقال ریاست جمهوری در مجلس خود پنج نفر کشته دادند، این آمریکای حقیر، ما را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می کند یا کانادا که افتضاح حقوق بشری در ظلم هایی که به مردم های بومی کرده و دسته جمعی آنها را در گورها دفن کرده است ما را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می کند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی که برای پاسداشت حرمت جان و خون همه مومنین و مستضعفین جانفشانی می کند، کشورهای اروپایی ما را متهم می کنند درحالیکه از مدنیت و انسانیت بویی نبرده اند و با پول و سلاح، مردم را به کشتار می دهند.

وزیر کشور افزود: امروزه جنگ اقتصادی، نظامی و رسانه ای است و مردم ما ایستاده اند و این چیزی است که آنها را به خشم می آورد.

احمدی اضافه کرد: امروز در بسیاری از صحنه ها به عقب رانده شده اند و بین آنها اختلافات زیادی وجود دارد ناشی از اینکه مقاومت جواب می دهد و امروز مقاومت ما جلوی آنها جواب داده است.

وی اضافه کرد: امروز دولت سیزدهم نماد مبارزه بی امان علیه ظلم و ستم مستکبرین و نماد اتکا به توان و ظرفیت داخلی است.

این مسوول گفت: امروز با اتکا به ظرفیت داخلی و خدای بزرگ و با بهره گیری از آموزی های انقلاب و رهبر دوباره در نقطه جهشی دیگری قرار گرفته ایم که برگرفته از ظرفیت های داخل و اعتقاد راسخ به راهی که ۴۲سال پیموده شده است و ما در این راه پیروز هستیم.

در پایان ضمن تقدیر از خدمات ۲۶ماهه جمالی پور استاندار سابق، محمد مهدی اعلایی به عنوان استاندار جدید قزوین معرفی شد.

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا