عمومی

جزئیات بازدید شهردار تهران از منطقه ۱۴/آخرین وضعیت پل ارتباطی امام علی (ع) به خاوران

به گزارش گروه شهری سیلاد، علیرضا زاکانی شهردار تهران که صبح امروز پنجشنبه ۱۳ ابان در دومین بازدید میدانی خود از مناطق، به منطقه ۱۴ تهران رفته بود از برخی پروژه های سطح منطقه بازدید و برای بهبود سطح زندگی ساکنان منطقه دستوراتی صادر کرد.

بازدید از آخرین وضعیت پل ارتباطی امام علی (ع) به خاوران 

علیرضا زاکانی شهردار تهران در اولین گام از بازدید خود از طرح ها و پروژه های سطح منطقه سری به پل ارتباطی امام علی (ع) به خاوران زد که بر اساس گزارش کارشناسان بیش از ۴ سال است به دلیلی داشتن معارض به سرانجام نرسیده و قرار است در جلسه نهایی شورای معاونین مصوبه آن برای برنامه ریزی و به سرانجام رساندن این طرح نیمه کاره به معاونان مربوطه ابلاغ می شود.

 بررسی موانع تکمیل مسجد آدینه 

شهردار تهران در دومین گام از بازدید خود از طرح ها و پروژه های سطح منطقه سری به پروژه زمین مانده مسجد آدینه زد که بعد از گود برداری رها شده است که به دلیل مشکل در تامین منابع (حداکثر ۳۰ میلیارد تومان) در مرحله گود برداری رها شده که دستور تامین اعتبار آن نیز جهت تکمیل از سوی شهردار تهران صادر شد.

بررسی آخرین وضعیت پارکینگ شیوا 

زاکانی در گام بعدی از بازدید خود از طرح ها و پروژه های سطح منطقه سری به طرح احداث پارکینگ طبقاتی شیوا زد.

پارکینگ طبقاتی شیوا طرحی مشارکتی است که از سوی شهرداری تهران دنبال می شود.

قرارداد پارکینگ شیوا به شکل نیمه کاره رها و قرار است این پارکینگ از حالت سنتی خارج و به پارکینگ طبقاتی تبدیل شود.

بازسازی و تجهیز مجموعه ورزشی شهید سعیدی 

شهردار تهران در بازدید دیگر خود از طرح ها و پروژه های سطح منطقه به مجموعه ورزشی شهید سعیدی رفت.

قرار است مجموعه ورزشی شهید سعیدی(از جمله زمین چمن و دیگر امکانات آن) با تامین اعتبار مرمت و بازسازی شود و تا جانبازان و معلولان نیز بتوانند از این مجموعه استفاده کنند.

در این بازدید حسین اجاقی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از آخرین وضعیت این مجموعه گزارشی ارایه کرد.

 مجموعه ورزشی شهید سعیدی دارای چمن مصنوعی و سالن چند منظوره است که به دعوت تعدادی از ورزشکاران آقا و خانم شهردار تهران در محل تمرین و ورزش صبحگاه آنها حاضر و قول تامین تجهیزات ورزشی را به آنها داد.

بازدید شهردار تهران از تجهیزات سوله مدیریت بحران

علیرضا زاکانی شهردار تهران در ادامه بازدید خود از منطقه ۱۴ به سوله مدیریت بحران منطقه رفت و از نزدیک در جریان میزان آمادگی منطقه در زمان بروز بحران از لحاظ تجهیزات قرار گرفت.

شهردار تهران از دستگاه های مکش آب، موتورهای برق، منبع آب، جک های جا به جایی آلات سنگین، ابزار آلات جست و جو و نجات ، چادر اسکان ، دوربین و تجهیزات کمک های اولیه از جمله برانکارد دیدن کرد.

انتهای پیام/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا