استانها

توسعه عمرانی-رفاهی روستاهای جزیره با بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش سیلاد ازقشم، شاهد ملازم با اعلام این مطلب بیان داشت: پیرو بازدیدهای دوره‌ای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از روستاها و تأکید بر لزوم توسعه این مناطق، بیش از ۷۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در ۹ روستا جهت انجام عملیات عمرانی اختصاص‌یافته است.

وی افزود: ساخت دو پارک در روستای باسعیدو و زینبی به ترتیب بااعتبار ۱۴ میلیارد ریال و ۶ میلیارد ریال در کنار تکمیل دو پارک در روستاهای کوشه و خالدین هرکدام به اعتبار ۸ میلیارد ریال، تهیه و تجهیز پارک روستای گامبرون به لوازم ورزشی بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بخشی از اقدامات این مدیریت جهت عمل به دستورات مدیرعامل سازمان و تأمین رفاه جامعه محلی است.

به گفته ملازم، ساخت سیل بند در روستای تم سنتی با ۷ میلیارد ریال اعتبار، پروژه خاک‌ریزی جاده روستای گوری به روستای مرادی با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار، جدول‌کشی خیابان‌های روستای دیرستان و تکمیل ساختمان فرهنگسرای روستای کاروان هرکدام به ارزش ۸ میلیارد ریال ازجمله دیگر اقدامات این مدیریت در راستای کمک به توسعه عمرانی و زیرساخت‌ها در روستاهای جزیره است.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تأکید کرد: این اقدامات جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمامی است که در تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد قشم و دهیاران طی سنوات گذشته بسته‌شده بود و به علت عدم‌توان مالی دهیاران بلاتکلیف و متوقف مانده بود، در حال انجام است.

ملازم ادامه داد: در همین راستا و باتوجه به اهمیت و لزوم رعایت سرعت و کیفیت، تمامی پروژه ها تا دو ماه آینده به پایان رسیده و آماده بهره برداری می باشند.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا