استانها

تشکیل فدراسیون گردشگری در اتاق بازرگانی ایران

به گزارش سیلاد از اصفهان، علی‌اکبر عبدالملکی، در حاشیه سفر به اصفهان اظهار کرد: در آینده ای نزدیک در اتاق بازرگانی ایران فدراسیون گردشگری با حضور انجمن ها و تشکل ها تشکیل می شود و با ارائه راهکارهای اساسی برای دستیابی به شرایط مطلوب این صنعت اقدام کنیم.

وی افزود: اتاق بازرگانی ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی مکانی برای تجمیع ظرفیت ها و کسب وکارهای بخش خصوصی است و می تواند با پیشبرد سیاست های همسوی دولت در شکل گیرiی بازوی اجرایی توانمند حوزه گردشگری موثر عمل کند.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اتاق ایران با اشاره به اهم اقدامات و برنامه‌های در دست انجام کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی گفت: ایجاد مرکز مشاوره توسعه کسب و کارهای گردشگری یکی از اقدامات این حوزه به منظور تجمیع ایده‌ها، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهادات، انتقادات و در نهایت ارائه مشاوره  است. این بخش که با چشم‌انداز شکل‌گیری بانک ایده‌های گردشگری شکل خواهد گرفت؛ مرکزی به منظور شکوفا شدن ظرفیت‌ها و استعدادهای بخش خصوصی و در نهایت کارآفرینی گردشگری خواهد شد.

وی به موضوع الحاق واژه گردشگری به نام اتاق بازرگانی و گرفتن سکوی ویژه برای صنعت گردشگری را مطرح کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با اصلاح قوانین و امکان ورود عنوان گردشگری به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سبب تصمیم‌سازی موثر با ورود فعالین گردشگری به جمع هیات نمایندگان اتاق شویم که هر ۴ سال یک بار بدون حضور نمایندگان صنعت گردشگری کشور از میان بخش‌هایی از جمله بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی انتخاب می‌شوند.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا