عمومی

بازدید رییس جمهور از آسایشگاه خیریه کهریزک/رییسی:کهریزک نمونه موفقی از مشارکت خیرین مردمی است

به گزارش خبرنگار جامعه سیلاد؛ رییس جمهور صبح امروز از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید و از نزدیک با مددجویان، ‌ پزشکان ومدیران این مرکز گفت و گو کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مددکاران کهریزک گفت: کاری که شما امروز و در این مرکز انجام می دهید یکی از جلوه های زیبای مشارکت مردمی در رفع آسیب های اجتماعی است.
رئیسی با اشاره به حمایت دولت از مشارکت های مردمی در امور اجتماعی اظهار داشت:باید اینگونه اقدامات مردمی را توسعه داد و کهریزک نمونه موفقی از مشارکت خیرین مردمی است.
آیت الله رئیسی با اشاره به برنامه دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: ریشه برخی از آسیب های اجتماعی در مسائل اقتصادی است و دولت همزمان ساماندهی وضع اقتصادی و کنترل آسیب های اجتماعی را در دستور کار دارد.
رئیس جمهور با اشاره به جلسه دیروز شورای اجتماعی خاطر نشان کرد ما قانون کم نداریم اما با توجه به تعیین تکلیف قوانین برای دستگاه های مختلف باید بررسی شود که کدام دستگاه ها به وظایف خود عمل کرده اند و چه دستگاه هایی به وظایف خودشان عمل نکرده اند و علت آن چه بوده است.
رئیس جمهور با اشاره به بازدیدهای صبح امروز خود از دو مرکز درمان و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: این آسیب دیدگان جزئی از خانواده ما هستند و باید سعی کنیم آنها را کمک کنیم.
در جریان این بازدید مدیر، ‌ پزشکان و مددکاران مجتمع کهریزک توضیحات لازم درخصوص فعالیت ها و اقدامات درمانی و حمایتی خود بیان کردند و مددجویان حاضر در آن نیز، ‌ از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با رئیس جمهور مطرح کردند.

 

انتهای پیام/


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا