استانها

اجرای رزمایش های خدمت متعالی اقدامی بسیجی در عرصه خدمت رسانی است

به گزارش خبرگزاری سیلاد استان سمنان سید محمد حسینی نژاد با اشاره به این که قریب ۱۴ سال است که رزمایش های خدمت متعالی به ابتکار این شرکت در سطح استان اجرا می شود بیان کرد: در قالب این طرح، شبکه و تاسیسات توزیع برق که فرسوده و عارضه دار می باشد شناسایی و با تجمیع نیروهای فنی، عملیاتی و پشتیبانی و بهره مندی از امکانات و تجهیزات، حجم وسیعی از خطوط برق رسانی، ظرف کوتاه ترین زمان ممکن بهینه سازی می شود.

وی با عنوان این که با توجه به ماموریت ذاتی شرکت توزیع برق که در طی هر روز عملیات های مختلف و گسترده در سطح شبکه استان انجام می شود تصریح کرد: قاطبه ی همکاران این شرکت بسیجی هستند و در ذهن، رفتار و عملکرد خود، برنامه ها را بسیجی وار به انجام می رسانند.

حسینی نژاد با بیان این که در زمینه شناسایی و جمع آوری رمز ارزهای غیرمجاز و پیشگیری از سرقت شبکه ها، بسیجیان شرکت همکاری بسیار شایسته ای دارند اظهار کرد: در حوزه مدیریت بهینه مصرف برق و هدایت و آگاهی بخشی مردمی، اقدامات در خور توجهی از سوی بسیجیان این شرکت به اجرا درآمده و همکاران بسیجی در تمامی حوزه ها پیشگام و پیشرو هستند.

در ادامه این نشست سرپرست حوزه بسیج شرکت توانیر ضمن قدردانی از تلاش و زحمات بسیجیان صنعت برق استان سمنان بیان کرد: هر فردی که در هر جایگاهی مشغول به خدمت می باشد و امور جاری را به نحوی درست انجام می دهد، بسیجی است.

مجتبی علیرضا پور اظهار کرد: افرادی که در گرما و سرما به مردم خدمت می کنند بسیجی محسوب می شوند و صنعت برق که زیربنای همه زیربناها است، همواره امر خدمت رسانی در آن یک توفیق بوده و به نوعی عبادت است.

وی با تاکید بر موضوع مدیریت مصرف و این که جملگی ما می بایست در زمینه حفظ منابع انرژی اهتمام نماییم خاطرنشان کرد: مصرف درست برق، متعلق به زمان و مکان خاصی نیست و همگی مشترکان به ویژه ادارات می باید در این عرصه و با جدیت کامل این مهم را سرلوحه امور قرار داده تا به مشکلات فائق آییم.

وی همچنین اضافه کرد: فلسفه ماموریتی ما رضایت مندی مردم است و این که با پای کار آوردن مردم و دستگاه های اجرایی برای استفاده به جا، به اندازه و به موقع از برق، بتوانیم خدمات مستمری را به مشترکان ارائه نماییم.

یادآور می شود: در این برنامه دیدار، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای، سرپرست شرکت توزیع برق استان، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهید عباسپور برق منطقه ای و نور توزیع برق و شماری از اعضای شورای این دو پایگاه نیز حضور داشتند. 

۴۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا