استانها

آمار ۵۶ درصدی دریافت دو دز واکسن در آذربایجان‌غربی

به گزارش سیلاد آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان‌غربی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته ۵۶ درصد جمعیت واجد شرایط این استان که بیش از ۱۲ سال سن دارند، هر ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
مصطفوی افزود: همچنین تاکنون ۸۰ درصد افراد واجد شرایط بالای ۱۲ سال سن دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی ادامه داد: باید با کمک‌ رسانه‌ها، مردم به امر واکسیناسیون تشویق شوند چرا که واکسیناسیون میزان مرگ و میر را کاهش می‌دهد و به زودی دُز سوم برای افراد بالای ۶۰ سال به سرعت انجام می‌شود.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از اولویت‌های جامعه باشد و مسوولان ذیربط نیز بر این امر توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: اصناف در سامانه سیب ثبت‌نام کنند تا تدابیر لازم برای فعالان این بخش در سطح جامعه صورت گیرد.

مصطفوی اضافه کرد: حدود پنج شهر آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز قرار دارند و باقی شهرها نیز در وضعیت نارنجی و زرد هستند و باید توجه به پروتکل‌های بهداشتی با شدت انجام گیرد.

وی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان مهاباد، ادامه داد: با پیگیری مدیران و استاندار آذربایجان‌غربی و دستور ویژه رییس‌جمهوری خسارت حادثه دیدگان جبران می‌شود.
وی ادامه داد: تزریق امید در جامعه در اولویت مدیران و رسانه‌های استانی باشد تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: انتقاد رسانه‌ها باید دقیق و منصفانه باشد تا موجبات توسعه استان را بیش از پیش فراهم کند.

مصطفوی تاکید کرد: اجرای سکوی هوشمند مدیریت و کنترل کرونا در آذربایجان‌غربی به عنوان استان آزمونه مورد توجه باشد تا به درستی اجرا شود.

۴۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا