اقتصاد

آشنایی با برنامه اوج یادگیری

اما داشتن تلاش برای موفقیت کافی نیست بلکه شما باید برای اثربخش شدن این نتیجه تلاش تان را هوشمند کنید؛ برخی از افراد ساعت های طولانی را به درس خواندن مشغول می‌شوند و اینگونه عنوان می‌کنند که موفقیتشان در کنکور تضمین شده است اما تنها ملاک موفقیت در کنکور ساعتهای مطالعه بالا نیست بلکه ساعت مفید مطالعه بوده که موجب افزایش میزان کیفیت مطالعه شده و در نهایت موفقیت را به همراه دارد.

  • آشنایی با روش صحیح مطالعه
  • مطالعه مفید
  • استفاده از تکنیکهای ویژه و راهکارهای تقویت حافظه
  • افزایش سرعت مطالعه در کنکور
  • شرکت در آزمون های آزمایشی
  • استفاده از منابع کمک آموزشی
  • برنامه مطالعاتی منظم و منسجم ( داشتن برنامه ریزی های دقیق)

۱- آشنایی با روش صحیح مطالعه:  روش صحیح مطالعه به این صورت است که شما برای هر درسی بهترین و مناسب ترین روش را برای مطالعه انتخاب می کنید مثلاً روش مطالعه درس دینی با روش مطالعه درس ریاضی متفاوت است و حتماً باید به سراغ روش صحیح مطالعه بروید.

برخی از دانش آموزان برای اینکه بهتر مفهوم درس را متوجه شوند از دی وی دی های آموزشی و برنامه های آموزشی کنکور استفاده می کنند. یکی از برنامه های معروف و مشهوری که به واسطه آن می توانید یادگیری خودتان را افزایش بدهید اوج یادگیری می باشد.پخش این برنامه  از شبکه دو صدا و سیما صورت می‌گیرد و زمان پخش آن در روزهای فرد در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه و ۱۷ و ۱۵ دقیقه خواهد بود برای افرادی که تصمیم دارند تا در درس های خودشان پیشرفت کنند و یادگیری بهتری را تجربه کنند اوج یادگیری یک پیشنهاد عالی خواهد بود و جزء پربیننده ترین برنامه های کنکوری به شمار می رود؛ شما می توانید از طریق سایت های معتبر برای خرید دی وی دی های اوج یادگیری مراجعه کنید. به منظور خرید دی وی دی های اوج یادگیری می توانید با شماره هایی که در سایت های یادگیری آسان و “کنکور آسان است” قرار داده شده تماس بگیرید و یا با پیام دادن به این شماره های تماس ها مشخص کنید که کدام محصول را می‌خواهید و قصد خرید آن را دارید.

آشنایی با برنامه اوج یادگیری

هدف گذاری برای کنکور

برای اینکه در کنکور موفق شوید و نخبه گردید حتما باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید؛فرد موفق و نخبه برای خود مشخص می‌کند که در سالهای آینده در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت مثلاً برخی می‌خواهند در پزشکی موفق شوند و برخی دوست دارند تاجر خوبی باشند و هر صورت اول از هر چیزی از خودتان بپرسید دقیقاً هدفتان چیست و تصمیم دارید به کجا برسید و هدف را برای خودتان مشخص کنید.

۲- مطالعه مفید : اگر تمرکز حواس داشته باشید می توانید مطالعه مفید را تجربه کنید و برخی همزمان وقتی درس می خوانند چندین کار مختلف را با یکدیگر انجام می‌دهند و در فکر های متفاوتی می روند که قطعاً انجام چنین مطالعه های هیچ تأثیر خوبی برای شما ندارد. برای اینکه بتوانید مطالعه مفید داشته باشید حتماً به یادگیری تکنیک ها و راهکارهای افزایش تمرکز بپردازید تا نسبت به رقیب هایتان رشد بهتری را داشته باشید و هیچ وقت با سرعت مطالعه بالا خودتان را گول نزنید چرا که شما باید مفید و اصولی درس بخوانید تا به نتیجه برسید.

۳- استفاده از تکنیکهای ویژه و راهکارهای تقویت حافظه : اگر از تکنیک ها و راه حل های تقویت حافظه استفاده کنید می توانید مطالب را به خوبی در ذهنتان بسپارید؛ شاید یک متن را امروز خوانده باشید و فردا به سختی آن را به خاطر بسپارید که در چنین شرایطی شما علاوه بر اینکه باید بر روی مفهوم دروس در زمان برگزاری کنکور تسلط داشته باشید بلکه تمرکزتان را نیز به کار بگیرید تا بتوانید جزئیات مباحث کنکور را یادآوری کنید.

خوشبختانه در برنامه‌هایی همچون اوج یادگیری تکنیک هایی توسط اساتید حرفه‌ای و خبره همچون عارف ربیعیان و امیرمسعودی ارائه می‌شود که شما به راحتی می توانید مطالب را در ذهنتان بسپارید.

استاد عارف ربیعیان جز یکی از اساتید خبره و برجسته ای است که اولین حضور وی در برنامه اوج یادگیری بود اما بعدها در برنامه‌های دیگری همچون زنگ پنجم و یادگیری آسان نیز شرکت نمود و توانست به واسطه تلویزیون آموزش های بسیار خوبی را به داوطلبان ارائه بدهد. یکی از دلایلی که سبب شد تا وی به شهرت زیادی دست پیدا کند شیوه تدریس جذابی بود که توسط استاد عارف ربیعیان ارائه گردید .وی در حوزه کنکور جزء اساتید برتر محسوب می‌شود و افراد می‌توانند از برنامه‌های آموزشی که ایشان در تلویزیون و دی وی دی های آموزشی نهایت استفاده را داشته باشند. با توجه به اینکه یکی از درس های مهم کنکور شیمی می باشد و بر روی رتبه شما حتی یک درصد بالاتر  موجب تاثیر مثبت خواهد شد، افراد زیادی برای این که بهترین نتیجه را داشته کنند از آموزش‌های عارف ربیعیان استفاده می نمایند.

حتماً نام مهندس امیر مسعودی را بارها شنیده اید و جز چهره های شناخته شده در اینترنت و تلویزیون می باشد و البته از مشهورترین افراد در حوزه کنکور فیزیک و ریاضی بوده است. استاد امیر مسعودی برای پشت کنکوری ها شیوه تدریسی را انتخاب نموده تا بتوانند به موفقیت برسند و جزء نفرات برتر کنکور محسوب گردند. سال‌های زیادی است که امیر مسعودی مشغول به فعالیت است و در حوزه کنکور اقدامات لازم را برای داوطلبان انجام می‌دهد و به صورت کامل تجربه های خود را به کار گرفته تا بهترین‌ها را برای داوطلبان ارائه نمایند. امیر مسعودی مطالب و درس ها را ساده و راحت و مناسب به گونه های مختلف آموزش می دهد و در سریعترین زمان ممکن تست های درس های فیزیک و ریاضی را برایتان حل می‌کند.

از طرق مختلف می توانید برای خرید دی وی دی های اموزش مهندس امیرمسعودی استفاده نمایید. برای خرید میتوانید از فروشگاه اینترنتی یادگیری آسان یا با شماره های ۰۹۱۲۱۰۰۳۱۹۸ و  ۰۲۱۹۱۳۱۶۰۰۱ تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا