ورزش

رقم پیشنهادی پایین بود؛مزایده انتخاب کارگزار پرسپولیس بی‌نتیجه ماند

به گزارش خبرگزاری سیلاد، بر اساس ملزومات قانونی و همچنین خواسته هواداران مبنی بر انتخاب کارگزار و اسپانسر از طریق مزایده، نسبت به انجام این کار اقدام کرد. در مهلت تعیین شده، تعدادی از شرکت‌ها نسبت به دریافت پاکت، جهت شرکت در مزایده اقدام کردند. ارایه پیشنهاد و تقدیم پاکت تا ساعت ۱۹ روز هشتم آبان به پایان رسید، اما ارقام پیشنهادی نظر باشگاه را تامین نکرد. این بررسی طی روزهای نهم و دهم آبان انجام و تصمیم نهایی اخذ شد. به این ترتیب اعلام می‌شود مزایده کارگزاری پرسپولیس برنده نداشت.

باشگاه پرسپولیس با طی مراحل قانونی ترک تشریفات، انتخاب کارگزار یا اسپانسر خود را از طریق مذاکرات مستقیم انجام خواهد داد.

برای این منظور شرکت‌هایی به عنوان طرف مذاکره در نظر گرفته شده‌اند، ضمن آن که افراد حقیقی و حقوقی که فکر می‌کنند می‌توانند نظر باشگاه را جلب کنند برای این منظور شانس خواهند داشت.

در این ارتباط به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند، در این مدت که مزایده جریان داشت، باشگاه زمان را از دست نداد. چنان‌که مشاهده شد در این زمان نسبت به کسب درآمد از فضاهای موجود در حوزه اسپانسرینگ و تجارت الکترونیک اقدام گردید.

همچنین در صورت واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه‌ها، باشگاه پرسپولیس این آمادگی را دارد که تبلیغات را انجام دهد و درآمدزایی نماید.

۲۵۶ ۲۵۱

مدیر

“چالش ها برای سرگرم کننده کردن زندگی هستند و غلبه بر آن باعث معنا دار شدن زندگی.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا