فناوری اطلاعات

پوکو M4 پرو ۵G احتمالا اوایل ماه آینده میلادی معرفی می‌شود

چند روز پیش مشخص شد پوکو روی گوشی M4 پرو ۵G کار می‌کند تا آن را به عنوان جایگزین پوکو M3 پرو ۵G روانه بازار کند. در آن زمان تنها از نام و شماره مدل آن اطلاع داشتیم اما حالا با توجه تاییدیه‌های مختلفی که این دستگاه دریافت کرده و همچنین گزارشی جدید، انتظار می‌رود این دستگاه در اوایل ماه آینده میلادی معرفی شود.

معمولا گوشی‌های هوشمند در فاصله کوتاهی پس از دریافت چندین تاییدیه، به صورت رسمی معرفی می‌شوند. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید این گوشی هوشمند در اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل ماه آینده میلادی برای بازار جهانی معرفی می‌شود.

این احتمال وجود دارد که این گوشی هوشمند دیرتر برای بازار هند معرفی شود و ابتدا شاهد عرضه جهانی‌اش باشیم. این دستگاه احتمالا به تراشه دیمنسیتی شرکت مدیاتک مجهز می‌شود و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند که پیشرفت مناسبی نسبت به شارژ ۱۸ واتی نسل قبل محسوب می‌شود.

اگر واقعا پوکو به دنبال معرفی این گوشی هوشمند در چند هفته آینده باشد، به‌زودی شاهد انتشار تیزرهای آن در شبکه‌های اجتماعی‌اش خواهیم بود. این دستگاه در حالت کلی باید مشخصات فنی بهتری نسبت به نسل قبلی‌اش داشته باشد.

پوکو M3 پرو

پوکو چند ماه پیش از گوشی پوکو M3 پرو رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به چیپ دیمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده که از مودم ۵G بهره می‌برد. این دستگاه به نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و رفرش ریت ۹۰ هرتز دارد.

روی پنل پشتی پوکو M3 پرو دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق همراهی می‌شود. دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است که از قابلیت آنلاک دستگاه با چهره هم پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه در نسخه‌های مختلف با ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب ۱۸۰ و ۲۰۰ یورو قیمت دارد که احتمالا نسل جدیدش هم با چنین قیمت‌هایی از راه می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا