ورزش

پست شاعر فوتبال برای مریخی/عکس

به گزارش خبرگزاری سیلاد؛ اواخر دوران درخشش رونالدینیو در ترکیب بارسلونا همزمان با ظهور فوق ستاره ای به نام لیونل مسی در ترکیب این تیم شد و در واقع بعد از جدایی ستاره برزیلی در سال ۲۰۰۸ بود که مسی تبدیل به مرد همه کاره ترکیب بلوگرانا و در ادامه بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شد. اما رونالدینیو و لیونل مسی همیشه در این سال ها رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داشته و از هم به نیکی یاد کرده اند.

اما چند روز و در جریان برگزاری دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و لایپزیش در لیگ قهرمانان بود که رونالدینیو و لیونل مسی یکدیگر را ملاقات کردند. ستاره برزیلی که برای تماشای این دیدار راهی فرانسه شده، با لیونل مسی قبل از شروع بازی خوش و بش کرد و تصاویر این ملاقات کوتاه به شدت مورد توجه هواداران فوتبال در سراسر دنیا گرفت.

رونالدینیو از سوی باشگاه فرانسوی قبل از شروع بازی این تیم مقابل لایپزیش مورد تجلیل قرار گرفت و بعد از تشویق شدید حاضران در استادیوم، برای خوش و بش با لیونل مسی به داخل زمین هم رفت. حالا رونالدینیو عکسی از خودش در کنار ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن و در رختکن این تیم منتشر کرده تا بار دیگر نشان دهد چه رابطه صمیمانه ای با لیونل مسی دارد.

پست شاعر فوتبال برای مریخی/عکس

بیشتر بخوانید: دست رد زیزو به سینه شیاطین‌سرخ

۲۵۳ ۲۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا